Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

петък, 3 юни 2011 г.

*здравословно*Тиквена мусака

Аз да взема да ви се похваля ,че вече 8,500 килограма съм по лека със моята здравословна диета .За един месец време:)
Значи съм в правилната посока и ще се радвам ако някой сподели диетата със мен и пише за минусиви резултати.:)
ЗА ИНТЕРЕСУВАЩИТЕ СЕ КАКВО ОЩЕ ПРАВЯ В СЛУЧАЯ :
Лишавам се от сладко ,тестяно,мазнини всякакви замествам ги със зехтин и то минимално ,..месото пекано но без тлъсто по него ,пилешкото без кожата,обезмаслени млечни продукти. Много извара ям ....
Захарта я замествам от време на време със течен подсладител или кафява захар.Правя си разни диетични десертни неща /има ги рецептите в здравословна диета/.
Сутрин една чаша кисело обезмаслено мляко хапвам ,или ако имам десертче от предишният ден мляко с овесени трици например или желирано мляко.
Плодове ям ябълки поне 3-4 на ден ....Сладките плодове избягвам ..банани въобще не ям цитруси също.
Гледам ястията да са земенчукови но да са минали през огън ...рядко ям салати така сорови.
Пия само и единствено вода топла /не от хладилник/ и чай.







ПРОДУКТИ
2-тиквички настъргани
250гр-извара
3-яйца
1ч.ч.-овесени трици
2 стръка -кромид
1/2 връзка -магданоз
1ч.ч.- накиснати гранули от соя /соена кайма/
1с.л.-зехтин
малко сух копър,чер пипер,


ПРИГОТВЯНЕ
Продуктите омесих хубаво .
В подходяща тавичка ги слагам да се пекат на 230 градуса.
Чаках да се зачерви отгоре и отдоло и извадих.
Може и заливка за мусака да сложите макар ,че така си беше много вкусно.



Това е за два дена храна защото овесените ядки са към 6 пълни с.л. .... по 3 на ден.

2 коментара:

  1. Зичка,поздравявам те още веднъж,желязната лейди си,мила!
    Ето ти и от мен един минусов резултат от последните 4 дни-1.200кг.
    Но аз имам да свалям 2-3 най-много!Ама и те,колкото са малко,не падат без режим!
    С теб съм,поне докато не ги сваля и позадържа!

    Хубав ден,миличка!Давай все така до края на целта!

    ОтговорИзтриване
  2. Еликсирче аз имам толкова още да свалям тъй ,че продължавам с моята диета .
    Благодаря ти ,че си с мен, макар ,че ти няма какво да сваляш бе момиченце.:)
    Подържай форма ,че от това по хубаво няма , сега на тези години видях ,че пълнотата руши всичко.Никога вече няма да допусна да дебелея:))))
    Силно те прегръщам миличка.......

    ОтговорИзтриване