Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

понеделник, 11 юли 2011 г.

*здравословно* САЛАТА С МОЦАРЕЛА




Много подходяща за топлите дни и много освежаваща салата.
Тези дни като е топло съм наблегнала на салати ,плодове и вода. Друго почти не готвя ,едно ,че е топло друго ,че готвеното не е препоръчително в жегите.:):)
Да се похваля ,..вече съм по лека с -11 кг. :))))




моцарела
зелена салата
краставица
домат
чушка



за дресинга
оцет БАЛСАМИКО
зехтин
диетична сол




Всички продукти се измиват и нарязват в подходящ съд.Домата го беля.
Продуктите за дресинга ги слагам в едно шишенце и хубаво разклащам да се получи хомогенна смес.
При сервиране дресинга се изсипва в сос прибор и всеки си овкусява салатата.

5 коментара:

  1. Зиче, прекрасно и наистина здравословно е това твое предложение!:-)))
    Хубава и дано по-прохладна седмица ти желая!

    ОтговорИзтриване
  2. zi4e, поздравления за резултата!

    ОтговорИзтриване
  3. Подкрепям Мони,салатката е чудничка и много любима!Бих я хапвала почти всеки ден!

    Зиче,поздравления за резултатите,момиче,все по-напред вървиш и все повече килограми си отиват,браво,браво!
    Аз съм минус 4 кг.,но за мен толкова са напълно достатъчни де.:)

    Поздрави и крепка прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  4. ЕЛЕКСИРЧЕ благодаря ти миличка.
    За килограмите аз много бях качила и за това има какво и да свалям :))))))
    Ма то има килограми и от ЕГН-то , ама ще се справя инат се оказах.:)))
    Ти също си постигнала целта за което те поздравявам.
    СИЛНИ ПРЕГРЪДКИ !

    ОтговорИзтриване
  5. АНИ ,МОНИ благодаря момичета ,че сте винаги с мене и ме подкрепяте.
    Искренни благодарности.

    ОтговорИзтриване