Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

петък, 15 юли 2011 г.

Хрупкав рататуй





Тази рецепта я видях преди два три дена в блога на моята приятелка
Еликсир.
Тъй като сме фенове на такива ястия днес реших да го направя.
ЕЕЕ не стана толкова привлекателно като на Еликсир но пък вкусно.



Тука е още в сурово състояние.



Рецептата я представям така както я е написала Еликсир в блога си .
Надявам се ,че няма да ми се расърди за копи пейста.:)))
Тя е добра душичка и добър приятел едва ли?:)



Ето я и рецептата.

Продукти:

1 патладжан,по-издължен
1 тиквичка
2 картофа
1 бял лук
1 домат
2 скилидки чесън
2 филии сух хляб
копър,бял пипер,зехтин





Зеленчуците се измиват и нарязват на шайби.Патладжана за всеки случай както е нарязан се осолява и оставя за 20 мин. да си пусне горчивината,ако има.Сега вносните май нямат,но аз не рискувах да ми вгорчят ястието.
Филиите хляб се смилат в блендер,докато станат на много ситни трохи-прясна галета.
В подходяща тава се намаслява дъното със зехтин.
Редят се зеленчуците като се застъпват като керемидки.
Поръсват се със сол и бял пипер,копър и резенчета чесън .
Аз само копър и чесън не сложих ,че дъщеря ми не ги обича и двете.



Благодаря ти ЕЛИКСИР за хубавата рецепта!

3 коментара:

  1. Зиче, аз също си я харесах тази рецептичка при Еликсирчето, ама ще чака.:-)))
    Много добре ти се е получила, представям си какво вкусотия е.
    Хубава петъчна вечер и слънчев и усмихнат уикенд!

    ОтговорИзтриване
  2. Мони вече я няма излапаха я домашните любимци.:)))
    наистина стана много вкусно макар ,че не сложих чесън и копър.
    Прохладни почивни дни Мони!

    ОтговорИзтриване
  3. Зиче,ама как да не е станало хубаво,направо си е супер ястието!
    И разбира се,че няма да се сърдя,напротив,много ми е приятно,че си опитала нещо,което си харесала при мен!Благодаря за доверието и милите думи в публикацията,трогната съм!

    Приятни и вкусни летни дни ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване