Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

петък, 29 юли 2011 г.

СЛАДКА БАНИЦА С ТИКВИЧКИ




Баницата ми хареса на вид когато mushmul4е я показа и реших да опитам какво ще се получи.
Лабрекс даде по бърз начин и се спрях на нейният, тъй като съм фен на бързото приготвяне.




ПРОДУКТИ
1 пакет- кори за баница (500 гр.)
700 гр.- тиквички /аз настъргах три големи тиквички/
300-400 гр.- захар
4-5 яйца
180 гр.- масло/аз сложих наполовина олио и маслото разтопено/
ванилия
1пакетче- бакпулвер


ПРИГОТВЯНЕ

Настъргах тиквичките.
Сложих в нея и всички останали продукти и хубаво обърках.
Не се притеснявайте ,че пускат много вода в това е разковничето на хубавата баница.
В намаслена тава редя две кори -плънка,две кори -плънка ..така до изчерпване на продуктите.
Нарязах на парчета .
Сложих във фурната и я настроих на 190 градуса около 60 мин. до зачервяване.
По желание може да я поръсите с пудра захар.

Стана невероятно вкусна сладка баница,струва си да опитате.

5 коментара:

  1. Зиче,с Лабрекс какви невероятни баници творите пак!Спирка нямате,ей!
    Ама много добре ми изглежда това начинание,браво!

    Хубави почивни дни,мила!

    ОтговорИзтриване
  2. Изглежда вкусно,звучи невероятно!Поздрави:)

    ОтговорИзтриване
  3. ЕЛИКСИРЧЕ,КАТЕРИНА БЛАГОДАРЯ ВИ МОМИЧЕТА!
    От баницата има вече само едно парче:))))
    Ще се прави пак стана любима в къщи.
    Лабрекс е невероятен кулинар и всичко каквото съм правила нейно е страшно вкусно!
    Приятни и на вас почивни дни момичета!
    Аз от понеделник съм на балкан.:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Не съм правила досега подобна, изглежда изключително вкусна, а рецептата е интересна.:-)))
    Зиче, когато имаш възможност, намини при мен, там те чака една изненада!:-)))
    Хубава петъчна вечер и ще по-хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  5. ЕХХ как ме зарадва пак Мони.
    Сложих си наградата с голямо удоволствие да ми краси блога.
    Сърдечно ти благодаря!

    ОтговорИзтриване