Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

вторник, 23 август 2011 г.

ПЛОДОВ ЯЙЧЕН КРЕМ





1 ч.ч.-захар
3 пълни с.л. -брашно
3 - жълтъка,
ванилия
тези три неща се смесват добре с малко водица или мляко да стане каша.



1 литър- прясно мляко завира и се прибавя горната смес при непрекъснато бъркане. Като е готов крема се слага 1/4 пак.-масло бърка се докато се разтопи.
В подходящи купички или чаши режем най отдолу плодове по желание/в случая аз сложих нектарини/
Залейте със крема и отгоре украсете пак с плодове/аз сложих грозде и поръсих гроздето с една лъжичка сладко от ягоди /.
Всъщност се получи много хубава комбинация с тези два плода.
Поръсете със смени орехи,стафиди или каквото имате под ръка.

2 коментара:

  1. Зиче, мила, много обичам кремчета, особено ако са плодови.:-))) Прекрасно освежават в горещини като тези!
    Когато имаш време и желание, намини през блогчето ми, защото там те очаква награда!
    Прегръдки и сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Мила Мони пак ме разчуства много с вниманието ти към моята особа.Искрено съм развълнувана и силно те прегръщам.

    ОтговорИзтриване