Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

вторник, 27 септември 2011 г.

КЬОПООЛУ и споделена награда




ПРОДУКТИ ЗА БЪРЗА КОНСУМАЦИЯ:

2-3- патладжани
7-8 бр.- червени чушки
4-5. - скилидки чесън
около 1 к.ч.- олио
оцет на вкус
сол
1 връзка магданоз

* Патладжаните и червените пиперки се изпичат, обелват се.
*Смилат се патладжана ,чушките,магданоза ,чесъна с пасатор или в кухненски робот.
* Олиото и оцета се налива на струйка и се прибавя солта на вкус.
*Може по желание да се добавят счукани на ситно орехови ядки и майонеза.





Консервира се и в буркани за зимата.

Ето продуктите:

10 кг патладжани
5 кг пиперки

*Изпичаме патладжана и чушките и се обелват.
*Във всеки буркан слагам по един патладжан и по две три чушки.
*Затваряме бурканите и стерилизираме 30 мин. от завирането.
*Когато искаме да правим кьопоолу , отваряме буркана и смиламе и овкусяваме по , по- горе описаният начин.




НАГРАДА

Много приятно ме изненада МАРИЯ с тази награда.
Мария е едно очарователно момиче, което се старае всичко да изглежда страхотно в блога и На гости в моята кухня
Посетете го и ще се убедите във това и името на блога На гости в моята кухня е напълно в сила!
БЛАГОДАРЯ ТИ МАРИЯ!
ЕТО И НАГРАДАТА :



Аз съответно искам с най голямо удоволствие да я предам на хора и блогове които следя .

ЕЛИКСИР Кулинарен еликсир
ДИНА Coffee break
МАРИЯ Цветно...с Пепеляшка
ВИСИ Сладко и Солено
ЖАНИ Даровете на Гея
МАГИ НА МАСАТА У НАС
МОНИ Сладкото ми хоби
ЕЛИ Моите любими рецепти
ТРАЯНА Вълшебства в кухнята
КАТЕРИНА Наслада с Катерина!
ЕЛИЦА Малко бедтсвие в кухнята
МИНА Angellove's Cooking

Момичета БЛАГОДАРЯ ,ЧЕ ВИ ИМА!

13 коментара:

  1. Blagodaria ti, zi4e, za nagradata i doverieto, i za dobrite dumi v moia blog.
    A jfld kiopulo e strahotno, taka obi4am, a tazi godina o6te ne sam pravila.
    S usmivka
    Maria

    ОтговорИзтриване
  2. Зиче,обожавам го това кьополу!С пресно изпечена питка или просто препечен хляб,това си е едно любимо българско ястие!
    Благодаря за споделената награда!
    Прегръщам те силно!
    Поздрави на цялото семейство!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз ще кажа, че кьопалото ми е любимо, точно както го показваш ти. Троганата съм от наградата, от вниманието. Чета с интерес всички твои постинги. Благодаря за жеста!

    ОтговорИзтриване
  4. МАРИЯ,запрятай ръкави и си направи да има какво да се маже на филийките зимата.:))
    Хубава и спокойна вечер!

    КАТЕНЦЕ,аз си спретнах една царевична пита и си мажа мммм..страхотия направо.
    И аз те прегръщам силно!

    ЖАНЕ,ти си го заслужаваш вниманието...,като влезна в блога ти толкова неща научавам и ми е много приятно там с твоите увлекателни разкази.
    Прегръдки силни и за теб миличка!

    ОтговорИзтриване
  5. Зиче, страшно кьопоолу си спретнала,спирам да го гледам, че само се облизвам:)
    Много ти благодаря за наградата! Е, точно такава нямам,затова я приемам с благодарност!
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  6. ТРАЯНЧЕ, аз гледах да не се повтаря , за това мисля ,че ще се зарадвате повече на такава която я нямате.
    Да ти е честита!

    ОтговорИзтриване
  7. Здравче,рецептичката е страхотна,и какъв хубав цвят има от чушките,страхотно ми харесва!
    Много ти благодаря за наградката,мила!Приемам я с най-голямо удоволствие и веднага ще си я закича при другите!
    Скоро не бях получавала,много мило ми стана!

    Лека нощ и усмихнат утрешен ден!:))

    ОтговорИзтриване
  8. Кьопоолуто ти е много хубаво:-)
    И наградката да ти е честита!
    Хубав утрешен ден ти желая!

    ОтговорИзтриване
  9. Зиче, много апетитно кьопоолу! Как бих си хапнала една такава филийка (нещо взех да огладнявам при вида им ;)
    Много благодаря за споделената награда!
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  10. Зиче,много обичам кьопоолу!
    Благодаря ти за наградата,с най-голямо удоволствие я приемам,трогната съм от вниманието ти!
    Поздрави и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  11. Зиче, прекрасно ти е станало кьопоолуту!:-))) Поздравления за поредната ти награда, Зиче! Пожелания за още много нови!
    Прегръдки и сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  12. Зиче, страхотно кьопоолу си направила, има много приятен цвят, а като знам и колко е вкусно.................
    Честита ти награда, за която много ти благодаря че реши да я споделиш с мен.
    Приятен ден мила!!!

    ОтговорИзтриване