Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

събота, 15 октомври 2011 г.

Пържени филии- сандвич ...и награди



Понеже бабин Медун много обича пържени филийки му спретнах нещо по така, че много заслабна момчето... smiley



*Разбих две яйца
*две филии хляб ги потопих в яйцата и сложих в чиния
*имах едно останало кюфте и го разрязах на две по дължина
*сложих половинките кюфте върху едната филия и захлупих с другата филия
*потопих сандвича пак в яйцето хубаво от всички страни
*в нагорещено олио го изпържих
*извадих от тиганчето и пак потопих в яйцето
*изпържих отново
* гарнирах с майонеза , кетчуп и пълнен домат с извара в която имаше майонеза ,сол,червен пипер.





*това е ....,но стана безумно вкусно ,и Медунчо (Здравко)бабин каза ,че сандвича му се МеЕл (смеел)smilie и беше много доволен.





Наградиииии
Тъкмо да използвам и публикацията за да си покажа двете награди получени от ЕЛИ и блога и
Моите любими рецепти


ЕЛИ, благодаря от сърце за тези награди трогна ме вниманието към мен.
Ти си прекрасен кулинар и сладкар ,и човек може много да научи от теб и това което си публикувала в блога си
Моите любими рецепти


А ЕТО И НАГРАДИТЕ:




Предавам ги на всички гости ,които пишат в моя блог.
За това ,че сте винаги с мен,че ме подкрепяте и ми давате стимул да продължавам напред .Така ме вдъхновявате и се старая още повече до колкото е възможно.
Всеки който пише коментар да си взима и наградите!:))))
ЩЕ ВИ ПРОВЕРЯ ДАЛИ СТЕ СИ ГИ ПОЛУЧИЛИ ДА ЗНАЕТЕ .:))))))
ПРЕГРЪДКИ ЗА ВСИЧКИ!

7 коментара:

  1. Браво, Зиче! бабин сладък няма как да заслабне с баба като тебе! Чудна филийка си му измайсторила:)
    Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  2. Траянче ,наистина е пухкав и то много, не ,че яде повече от колкото трябва, но си е едър от бебе и така си върви:)))
    А иначе не ги оставям да гладуват :)хапват си сладко, сладко ,какво да ги правя, нали са ми бабините слънчица.
    Хубава и уютна вечер мила!

    ОтговорИзтриване
  3. Ааа, Зиче, не само Бабин Медунчо, и аз искам такива филийки...на мен мама навремето само по една ми даваше, без пълнеж...
    Страхотни награди си получила, честито!

    ОтговорИзтриване
  4. Мариета давам вземи си има за всички:)))

    ОтговорИзтриване
  5. Взимам си наградките,че ще вземеш да ме провериш и да съм се издънила :))!
    Но първо ще щипна Медунчо по пухкавите бузки!

    Хубав ден,Здравче!

    ОтговорИзтриване
  6. Да ти е жив и здрав бузанчо-сладуранчо!
    Ама как няма да го глезиш,нали носи името на баба си!
    А пържените филийки са чудесни,особено с кюфте между тях!

    ОтговорИзтриване
  7. Много весели!Да е жив и здрав юнака ,да пребори още много такива филийки с кюфтенца!

    ОтговорИзтриване