Последователи

петък, 16 декември 2011 г.

Лека бисквитена торта с мляко и сметана ... .. и специален поздрав за КАТЕРИНА!





Моето момиче TheNMaster която много обичам, ми каза тази бърза и много лека торта.
Няма варене, само редиш и става за нула време.
Само където трябва да престои за да поемат биствитите и тогава да се консумира.
Едвам измъкнах едно парченце да снимам :)))))



ПРОДУКТИ
една кофичка заквасена сметана ,
една кофичка кисело мляко 2%
захар на вкус
две ванилийки
бисквити за торта или обикновенни
За посипване отгоре аз сложих 3 бр обикновенни вафли



ПРИГОТВЯНЕ
*Разбъркях една кофичка заквасена сметана и една кофичка кисело мляко 2%.
*Добавих захар на вкус и една две ванилийки....
*В тавичка наредих ред обикновенни бисквити (аз използвах тези за торта)-ред крем.
*Завърших с крем .
*Настъргах отгоре 3бр. обикновенни вафли.
*Сложих в хладилника да поеме...
*След два три часа е готова.





Явно тази публикация е предназначена за много скъпи мои приятели TheNMaster и КАТЕРИНА които безкрайно ОБИЧАМ!

Искам и тук да поздравя един много специален човек за мен КАТЕРИНА

Ще постна това което и пожелах и в нейният блог.

ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН, МОЕТО МОМИЧЕ!
Коя майка те е раждала и коя възпитала, та си толкова сърдечен човек ?

ЗА ТЕБ!!!
Цялата топлина и светлина
от всичките лъчи Събрах,
на Слънцето, изгряло с радост над Земята!
Взех цялата нежност на Звездите и Луната!
Завързах красотата на цветовете от Дъгата!
Заплетох ги на сърцето мое с добротата!
И сплетох ги в един букет от Обич!
Бъди Щастлива КАТЕРИНЧЕ!
И Радостна! И търпелива!
И на Живота Твой – безкрайно Благодарна!
Надеждата да бъде винаги със теб!
В Сърцето твое да прелива!
Щедростта ти да се умножава!
Нека очите ти да светят!
С радост чиста да сияят!
Сърцето твое с Нежност да е пълно!
И винаги така Щастливо.
Душата твоя - Благородна!
Всичко ти го заслужаваш!
Заради силата и добротата,
които безпределно притежаваш
За грижите и любовта,
които безрезервно ти раздаваш!
Тъга и злоба надалече захвърли!
Бъди ти Силна и Добра, и Горда!
И нека само Радост Животът да ти носи.
Стократно по-щастлива И Благословена ти бъди!
И всеки бъдещ ден Рожден
Със Здраве и Надежда ти посрещай!
И нека никога да не увехне
Малкия букет от Обич,
поднесен в този ден -
С много, много Обич!

Подарък много малък, Поднасям на теб!
Букет от Красота и Обич!
Подреден с усмивка,
от чисти длани на Приятелски ръце!

ОБИЧАМ ТЕ!!!

ТОВА Е ЗА ТЕБ И ТВОЯТА МАМА С ЛЮБОВ!

19 коментара:

  1. Зиче, наистина много лека рецепта, освежаваща даже бих казала. Благодаря ти! Вкуса определено много ми допада, като чета продуктите. Целувките са много цветни и весели. Хубав петък от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Candy Не бях правила по този начин бисквитена торта ,но така нежна и лека се получи ,че не остана ,изядоха я на един дъх:))
    Целувките са купени но тези дни ще се пробвам да направя и аз такива:)))
    Прекрасен ден и на тебе миличка!

    ОтговорИзтриване
  3. Зиче, споделяме една любов към един прекрасен човек - Катерина :) !И от тук ако ми позволиш и желая честит, незабравим рожден ден!
    А тортичката е наистина чудесна и мисля ,че ако се направи с ниско маслени продукти ще мога да хапна и аз :)) ! Тук има и продукти с 0,1% масленост ! Чао и хубав ден ! Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна тортичка Зиче! Свежа и лека! Правих подобна за рождения ден на моето момиче, но добавих в млякото няколко лъжици сладко от горски плодове вместо захар - става разкошна! Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. ИВАНА, ТАКА Е ...ОБИЧАМ ГО ТОВА МОМИЧЕ МНОГО!
    Тортата е калорична бомбазнам но си струва едно парченце все пак:)))

    ЯНЧЕ,аз не бях правила такава ,и като ми каза Мастерче ,че е бърза се навих.
    Ще опитам и по твоя начин следващият път ,със сигурност ще е по хубава с плодов крем.

    Благодаря ви момичета.

    ОтговорИзтриване
  6. Здравче,колко широко сърце имаш,мила!
    Много ме впечатли с пожеланията и стихотворението към Катето,страхотна си!Катето е щастливка с приятел като теб!
    А тортичката много ми напомня торта мюсли,която аз ужасно много харесвам,така че веднага си представих вкуса на твоето сладкишче,суууупер е!

    Пожелавам ти много усмихнат петък и приятни почивни дни!
    И да щипнеш по бузката малкия ти Медунчо сладък!

    ОтговорИзтриване
  7. Зиче, чудесна е тортата и много лека!
    Когато има пресни плодове слагам и от тях:)
    Най-много ми харесва с ягоди!
    Толкова ме радва чудесното ти отношение към Катето и начина по който си го изразила!
    Прегръдка и усмихнати почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  8. РОСЕ, БЛАГОДАРЯ ТИ мила за думите изписани ,...казах това което чуствам и има още хора които си ги обичам, въпреки ,че не се познаваме лично ,ти също си една от тях.
    ОБИЧАМ ТЕ!
    Щипнах и целунах дебелата бузка на Медун от теб.:)

    ДАНИ, някога ще пробвам и с ягоди сигурна съм ,че ще ми хареса защото обожавам ягоди ,а и ако са горски мммм...
    Аз съм човек който когато хареса някого харесва за винаги безрезерно.
    И теб обичам!
    Впрочем май всички ви ОБИЧАМ!!!

    ОтговорИзтриване
  9. От сърце ви се зарадвах!
    Топло и красиво,пропито с много обич е ,и тортата, и стихотворението!

    ОтговорИзтриване
  10. НЕЛИ, благодаря ти миличка от все сърце!
    ПРЕГРЪЩАМ ТЕ!

    ОтговорИзтриване
  11. Зиче,
    феноменална си!!!!
    страшно мило!!!!
    Друго не мога да кажа.....

    ОтговорИзтриване
  12. МЪХЧЕ БЛАГОДАРЯ ..ОБИЧАМ ТЕ!

    ОтговорИзтриване
  13. Обожавам бисквитените торти , Зиче! Винаги ми напомнят за сладките времена, когато бях детенце.....и радостта , когато мама направеше бисквитена торта!
    Прекрасна публикация си направила! От скоро познавам Катето, но....тя я заслужава! Прекрасен човек е!
    Прегръщам те и ти желая вълшебен Уикенд!

    ОтговорИзтриване
  14. БЕНИ,и аз я обичам тортичката и намен ми напомня за детството.
    Благодаря ти за милите думи.
    Катето си я заслужи тази публикация защото е невероятен човек!
    Прегръдки и от мен мила!

    ОтговорИзтриване
  15. Скъпа моя приятелко!
    Направи деня ми уникален!
    Докосна и развълнува сърцето ми, душата ми и целият ми свят!
    Благодаря ти за отношението, искреността и емоционалността изказани към мен!
    Обичам те и искам да знаеш, че ти стана специален човек в живота ми, без да те познавам лично, просто усещането за единност в мислене, чувства и ценностна система е невероятно, дори и виртуално!
    Надявам се в скоро време да се запознаем лично!
    Винаги сте добре дошли в къщи!
    Прегръщам те силно и отново ти благодаря за всичко!

    ОтговорИзтриване
  16. Мило мое момиче,аз съмедна простичка жена и нещо повече. Написах това което усещам ,защото знам и ти каква душа носиш в себе си.
    Нали знаеш ,че човек само с думи и с това което прави ,може да ти стане скъп ,макар и да не го познаваш лично?
    Ти си една от тези ,и дано, дано някога се видим лично.
    Сърдечно те прегръщам и аз ти благодаря ,че си част от моя виртуален свят.

    ОтговорИзтриване
  17. За пореден път се уверявам колко позитивен,душевно богат и мил човек си,Зиче! От всяка дума написана по-горе струи топлина и сърдечност от душата ти. Изумена съм какви хора има из виртуалното пространство и няма да спра да повтарям,че съм голяма щастливка да ви познавам.
    И не по-малко прекрасна е днешната ти тортичка. Често правя вкъщи, но традиционна. Но твоята е много по-красива и на пръв поглед много лека.
    Прегръдки и много усмихнат ден ти желая!

    ОтговорИзтриване
  18. Малеколко грешки имам в отговора на Катето ужас ,но аз ти казах простичка съм си какво да правя.:)))

    НИНЧЕ,сърдечно благодаря за страхотните думи които прочетох и съм много развълнувана от тях.
    Беее... не знам но тука срещнах истински Човеци, за което съм много щастлива ,че на стари години си купих компютър и ви намерих.
    Силно те прегръщам мила.

    ОтговорИзтриване
  19. Зиче, страхотна тортичка. Много обичам лесните и бързи за изпълнение рецепти. Задължително ще опитам и твоя вариант.
    Поздрави :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...