Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

неделя, 18 декември 2011 г.

КАРТОФЕНА ТОРТА






Това е моята рецепта:

ПРОДУКТИ
4-5 големи картофа сварени и намачкан и оставих да поизстине
Прибавих към тях
чер пипер,
чубрица,
пикантина,
сол,
магданоз на ситно
2 -яйца
ВСИЧКО ТОВА ОМЕСИХ , и разделих на две части.



ЗА ПЛЪНКАТА
100гр-телешки колбас на кубчета нарязан
1-морков предварително сварен и нарязан на кубчета(аз го варих заедно с картофите)
5- кисели краставички на кубчета
маслини нарязани
2 сварени яйца нарязани
парче сирене натрошено



ОТГОРЕ ЗА НАМАЗВАНЕ И ПОРЪСВАНЕ
1 -белтък разбит
галета
кашкавал за настъргване



ПРИГОТВЯНЕ
*Във силиконова форма намазана с олио сложих най отдолу пюрето .
*Наредих плънката една по една.
*Отгоре сложих и втората част от пюрето като хубаво притиснах и надупчих с вилица
*В чиния с която ще се пече (аз използвах дуралексова)обърнах формата . *Намазах с белтък навсякъде и поръсих галета.
*Пекох на 200 градуса
*Когато се запече настъргах кашкавал и по запекох отново.



*Тъй като ми остана материал направих и в йена тавичка с останалите продукти една кръгла торта, но предварително извадих в чинията в която пекох.





П.П.- (аз сгреших ,че започнах да пека в силиконовата форма ,защото в описанието не е пояснено точно ,но трябваше предварително да извадя в чиния и да си го изпека.Така нямаше да ми се развалят фигурите от силиконовата форма, но за другият път ще знам да го направя така както съм го описала горе.)
Формата ми е особена с дупка в средата но пак ще опитам с нея за да се получат фигурите.
Иначе стана много вкусно и ефектно ....еее не толкова с форми които исках ,но ще сменя снимките когато го направя както трябва.:))))



Това е рецептата от която черпих идеи.Аз я нарекох Картофена торта.

Картофен кекс на ТАНЯ ДИМОВА
Сварявам картофите и след като изстинат ги намачквам.
Към тях прибавям сол ,чубрица,пикантина,яйце.
Разбърквам всичко хубаво и го разделям на две части.
Едната част слагам в намазана форма с олио и отгоре слагам сирене,салам,маслини,мариновани краставички и отгоре слагам другата смес .Притискам го добре и го надупчвам с вилица.
Разбивам 1 белтък с малко сол и го намазвам с него.
Най отгоре го посипвам с галета и пека на 180* в предварително загрята фурна.
След като го извадя от фурната настъргвам обилно с кашкавал.

12 коментара:

  1. Голяма вкусотия е тази торта!
    Никога не съм я приготвяла, но моя колежка я прави и съм и поръчала да ми я спретне за рождения си ден,който е на 28, така че скоро ще си хапна.
    Много е красива твоята Зиче!
    Прегръщан те и ти пожелавам хубав утрешен ден:)

    ОтговорИзтриване
  2. Вкусно, правила съм нещо подобно. Ще опитам и по твоя начин!
    Поздрави, Зиче и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  3. Зиче,
    няма да я откажа и тази торта, нищо че е солена;-)
    Апетитна и вкусна, пък за формата не му мисли, Не сме придирчиви;-)

    Хубава седмица ти желая, ама много хубава и предколедното настроение да не те пуска:-)

    ОтговорИзтриване
  4. Чудна е тортата! Срам не срам ще си призная,че до ден днешен солена торта не съм опитвала. Може би е време да приготвя една,а и е лесна за изпълнение.

    ОтговорИзтриване
  5. КАТЕНЦЕ, ЕОС, наистина е вкусна, хареса им и в къщи.

    МЪХЧЕ, ,аз и на солено не отказвам :))) та и ти опитай хубава е:)))
    НИНЧЕ,и аз не бях правила таква ,но ни хареса.
    Опитай ти може и при теб да се получи поне с по хубава форма:)

    МОМИЧЕТА ,БЛАГОДАРЯ ВИ за коментарите.
    ПРЕГРЪДКИ и хубава нова седмица утре!

    ОтговорИзтриване
  6. Зиче, чудесна торта! Правила съм нещо подобно но с плънка от сварено пилешко месо, но твоята е доста богата на вкус. На вид също е чудесна! Прегръдки и хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  7. Зиче мила, само като чета продуктите вече знам ,че ще ми хареса:)!Хубава предколедна седмица и лек понеделник!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  8. Много ми допада твоят вариант, Зиче!
    Чудесно изгледа, много богата и апетитна!
    Сърдечни поздрави и щастливи празници, Диана

    ОтговорИзтриване
  9. Candy,
    ivana,
    Дианче,
    Благодаря Ви момичета за страхотните коментари.
    Топъл и снежен ден дес !!!

    ОтговорИзтриване
  10. Много интересно и вкусно изглежда и звучи. Непременно ще се пробва:)

    ОтговорИзтриване
  11. Здравче,много е вкусно,личи си!И така е красиво,не се кахъри излишно!Пък и тъкмо ще повториш и ще си я хапнете пак с охота,защото при тези продукти съм сигурна,че сте си облизали пръстите!
    Много идейно!

    Хубава вечер,мила!

    ОтговорИзтриване
  12. Тортата е прекрасна! Изпълнението също. Идеята е чудесна! Смятам тези дни по празниците да я направя /тогава ще имам време/. Обичам такива бързи и лесни неща. Благодаря Ви!

    ОтговорИзтриване