Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

събота, 14 януари 2012 г.

КИФЛИ -ала зиче





ПРОДУКТИ
3 яйца
500мл.- прясно мляко
20гр.- мая
1- щипки сол
3-4 с.л. - захар
1с.л. - зехтин
1с.л.- оцет
Брашно около килограм
шипков мармалад може и друг или сирене да се сложи



ПРИГОТВЯНЕ
Затопля се млякото и в него се разтваря маята.
Прибавих и другите продукти и замесих средно меко тесто.
Направих кифлички по този начин


Оставих да втасат ,намазах със разбити - жълтък,зехтин ,прясно мляко и щипка захар.
Поръсих обилно със кристална захар отгоре.
Пекох на 190 градуса до готовност.



***Станаха много вкусни и пухкави.***

29 коментара:

  1. Чудесни са, Зиче и много добре оформени!
    Прегръдки и хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  2. Зиче,миличка, превъзходни са!
    Златисти с кристалчета по тях, мммм...
    страшно са изкусителни!
    Съжалявам, но няма да успея да дойда утре, защото и аз и Анджи прихванахме от Емо и избягваме срещите с хора,защото явно е много заразно.
    Само да се затопли времето, специално ще дойда до Пловдив!
    Надявам се да ме извиниш!
    Прегръщам те*)

    ОтговорИзтриване
  3. Зиче, какви кифли и гъсенички си навъртяла само- прекрасни!
    Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  4. Зиче и вкусни и пухкави и красиви са станали тези кифлички! Благодаря за постъпковите снимки! Как си ги завъртяла само тези пухкавелки! Браво миличка! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. ДАНИ,имах време да си поиграя с тестото и за това така се престарах.:)))
    КАТЕНЦЕ, ОПРАВЯЙТЕ СЕ..няма проблем ,аз просто те информирах да не ми се сърдиш после ,че съм идвала нататък а не съм ти се обадила.:)))

    Траянче станаха страхотни наистина.

    КАНДИ, там на една от снимките има пухкава ръчичка това е бабин Медун ,та за това така станаха завъртяни.:))

    Прегръщам ви момичата и благодаря!

    ОтговорИзтриване
  6. Зиче, майсторка си на тестото!
    Остана ли някоя кифличка и за мен, ммм...
    Хубава вечер, скъпа!

    ОтговорИзтриване
  7. Зиче, мила, безмилостна си! Тъкмо мислех, че съм си задоволила апетита за сладки неща и сега тези невероятни кифлички! Не мислех, че може така бързо да огладнея :) Прегръдки и много сладка вечер ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  8. Зиче,тези кифлички са наистина толкова пухкави-да ги хапваш и да не спираш.Много ми харесаха.Голяма майсторица си,мила....
    Приятна неделя и дано да си изкараш добре в София днес!

    ОтговорИзтриване
  9. Лелеееее, какви вкусотии има тук! Зиче, дай една насам, че отдавна не съм се сетила да правя кифли. Ще си дърпам ушите.
    Божествени са и успях да "открадна" още един начин на навиването им.
    Само един въпрос- на другия ден и по следващия продължават ли да стоят сравнително меки или стават по-сухи, ронливи. Питам, защото имам една рецепта, супер стават с нея, но нещо не ми харесват на другия ден. Нормално е да поизсъхнат, но доста са сухи.
    Прегръдки и ще чакаме снимки от Софията ;)

    ОтговорИзтриване
  10. Мариета, нищо не остана излапаха всичко...:))))

    НИНЧЕ, да ти кажа останаха три кифли за дледващият ден и не са сухи а по скоро маллко по жилави иначе вного вкусни.Не се ронят изобщо.
    Следващият път ще прибавя още мазнина може би масло... ще пробвам за да намеря точната рецепта .
    Знаеш че с кифлите винаги така се получава,макар, че в къщи не остават за другият ден.:))

    ГАБИ,ИГЛИКА,ЖИВЕ,БЛАГОДАРЯ ВИ МОМИЧЕТА.

    АКО ИМА СОФИАНКИ И ИСКАТ ДА СЕ ВИДИМ КЪМ 13ч. - 13:30ч. ПРЕД стадион В.Левси ще се чакаме.

    ОтговорИзтриване
  11. Леле-е-е,какви си ги завъртяла-а-а!
    Златни ти ръчички!

    ОтговорИзтриване
  12. Еееее Зиче, какви стахотни кофлички си направила, как ме изкушават само!!! Поздравления, Маги :)

    ОтговорИзтриване
  13. Vau, zi4-e fenomenalno izgledaju ove tvoje kifle. Ogladnela sam odmah kad sam ih videla mmmmmm

    ОтговорИзтриване
  14. Много красиви - направо са си произведение на сладкарското изкуство! Страшна си, Зиче! Ама ти си знаеш! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  15. Много красиви кифлички, Зиче, ненадмината си в тестените произведения! Аз бих хапнала кифличка с мармалад... или няколко :)
    Прегръдки от мен и хубава неделя! :)

    ОтговорИзтриване
  16. Че как няма да станат вкусни и пухкави :)! Толкова хубаво изглеждат ,а пък и с мармаладец от шипки са си направо разкош !
    Хубава вечер ,Зиче и спорна нова седмица! Целувки!

    ОтговорИзтриване
  17. Чудни кифлички!:)В таз студена вечер с чаша мляко мммм... ВКУСНО!Лека и спокойна вечер:)

    ОтговорИзтриване
  18. Зиче, тази сутрин така ми се хапваха кифлички и така не ми се занимаваше....
    Завиждам на ентусиазма ти;-)
    Стархотни са!
    Прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване
  19. страхотни кифлички зи4е
    по тези ранни зори с удоволствие бих си наляла чаша кафе и бих си взела от тези толкова красиви тестени изкушения
    прегръдки и страхотна нова седмица

    ОтговорИзтриване
  20. Зиче, тъкмо си пия кафето и една кифличка бих си взела с удоволствие. Но като се замисля, май с една не мога да мина :)))
    Разкошни са, хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  21. Зиче, неуморна си! Как хубаво си ги завъртяла тези кифлички! Пожелавам ти прекрасна нова седмица! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  22. Здравче,тези гъсенички са ти подействали супер подстрекаващо,и са се получили просто страхотни!
    И на кифлички,и на гъсенички да е,бих си хапнала с огромна наслада-с хрупкава захарна коричка,сладички,мекички,мммм!
    Ще ги направя и аз някой път!
    Благодаря,че дойде да ме търсиш,много мило ми стана наистина!
    Много си сърдечна,страхотен приятел!

    Целувки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  23. Момичета, БЛАГОДАРЯ за това ,че бяхте мои гости .Искрено се радвам на вашите коментари .
    ОБИЧАМ ВИ!

    ОтговорИзтриване
  24. Е много са красиви!Така интересно оформени!Благодаря и за подробните снимки!Приятна седмица!

    ОтговорИзтриване
  25. Съжалявам, чак днес видях инфото за срещата до стадиона, наистина съжалявам...Надявам се да успеем да се видим, живот и здраве!!!

    ОтговорИзтриване
  26. Страхотни кифли, Зиче -
    много апетитно изглеждат и чудесно си ги оформила като гъсенички. Обичам ги с шипков мармелад.
    Поздрави и целувки за ръчичката помощник, Диана

    ОтговорИзтриване
  27. Prelepe kiflice mila moja prijateljice, tako lepo i zanosno izgledaju! Poljubac mila iz Beograda :)))

    ОтговорИзтриване
  28. Зиче, златни ръце имаш, да знаеш!!! Ама как само си ги оформила, невероятни са ти кифлите! Аз вчера представях при мен едни кифли, ама от твоите няма да откажа въобще, знаеш ли, колко добре ще ми дойдат към кафенцето!:-)))) Ето, грабвам си една от онези, завитичките, с дъгичките.:-)))
    Прегръдки, миличка и хубав ден!

    ОтговорИзтриване