Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

четвъртък, 5 януари 2012 г.

Кодрит Кадир



Катя ме изкуши с нейният Кодрит Кадир не устоях и го направих.
Много e вкусна , разяснението което тя ни е предложила е много лесно и за това аз  ви го предлагам същото.
Катя, благодаря ти мила за страхотната рецепта.



ПРОДУКТИ :
за крем- карамела:

800 мл прясно мляко
5 яйца
200 гр захар
1 ванилия
Разбийте с миксер яйцата със захарта, добавете ванилията и прясното мляко. Разбийте отново.

за блата:
1 яйце
100 гр захар
100 мл прясно мляко
100 мл олио
1 ч.л. бакпулвер
100 гр брашно
2 ч. л. какао
Разбийте яйцето със захарта, добавете млякото, олиото и бакпулвера пресят с брашното и какаото.



ПРИГОТВЯНЕ
*Карамелизирах 5 с.л. захар във форма за кекс.
*Изчаках да се втвърди, да не е горещ карамела и изсипах крем- карамела / чува се пукане /.
*След това в средата на формата/ако е кръгла/ изсипете сместа за блата, всъщност каквато и да е формата, сместа за кекса се изсипва в средата/ освен ако не е с дупка/ кръглите кексови форми:):):)/.
*Сложете тавата със смесите във друга тава с 2 см гореща вода/водна баня/.
*Печете за 50 - 60 мин на 180 градуса, като следите водата да не завира!!! ако това се случи добавете 1-2 с.л. студена вода при водата!:).
*Като се извади тавата със сладкиша отстрани леко се вижда дали крема се е изпекъл - да не остане течен!
*Ако всичко е наред оставяме да се охлади във водната баня, след което се премества в хладилник за 1 нощ.
*Сервира се като се обръща в поднос!




~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~
При използване на снимки,рецепти и всичко от блога, моля посочете линк към съответната публикация!
~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~


17 коментара:

  1. Зиче,тези мензухарчета ме плениха,мила-толкова са нежнички-и в този сняг...аз така и не мога да си сложа някакви снимчици като тебе-нещо не ми се получават.
    А тортичката ти е прекрасна-жалко само че си се изгорила,но си герой щом си довършила тортата с болен пръст.Представям си вкуса и....сигурно е неустоим....
    Хубав ден ти желая!

    ОтговорИзтриване
  2. АУууууууу прекрасна е станала!!!!! И с този шоколад отгоре! Дано не е страшно изгарянето, Дано не важи и тук правилото, че красотата изисква жертви, но наистина се е получила много красива тази карамелена торта. Блата ти е станал невероятно добре и разделянето с карамела, и карамела ти не е с шупли, просто перфект!!! Придала си завършен вид, декорирала си красиво и си поднесла много вкусно! Много ти се радвам!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Зиче! Това, което си сътворила може да скрие шапката на
    всяка торта по сладкарниците! Красиво, много красиво!
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  4. Зиче,това е любимия сладкиш у дома. Много е прочут из нета и бях се изкушила преди време. Често го правя и в още една разновидност- с домашна юфка.Стават божествени и двата варианта. Има ги в блога ми,ако ти е любопитно-надникни.
    Между другото- в колко голяма форма(тава) печеш сладкиша. Аз използвам едно дъно на ел.тенджера,че е по-тясно, но става малко тънък блата.

    ОтговорИзтриване
  5. Зиче, явно ни е завладял общ карамелен дух :) Страхотна ти е станала тортата и наистина има съвсем завършен вид с това шоколадче - как не ми хрумна, но си вземам идеята за следващия път! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна торта, чудесно са се разделили блата и карамела, просто перфектно изпълнение!!! Дано ти мине бързо изгарянето мила! Поздрави, Маги

    ОтговорИзтриване
  7. Наистина е много завладяваща тази торта! Много съм заинтригувана и аз :)
    Поздрави и пожелания за честита и спорна година!

    ОтговорИзтриване
  8. Много сполучлива е станала тортата,направо ми иде да врътна и аз една...Изкусително ме поглеждат парчетата от снимките ти...Как се устоява на такава вкусотия?
    Поздрави и приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  9. Чуден , чуден, Зиче! Аз крем - карамел не ям, но моите вкъщи не му прощават:)

    ОтговорИзтриване
  10. ЖИВЕ,влез вдизайн после в заглавка и си изтегли от компютъра снимка, не може да не става мила.
    Росето нали ми каза,че рано съм се запролетила та за това се премених с нова снимка.:)))

    КАНДИ, благодаря ти за милите думи но от теб се научих за да е такава тортичката.Много ни хареса и само едно парче има изядоха я.:)))

    МИМКА,много ми стана хубаво от твоите похвали...благодаря ти миличка.

    НИНЧЕ, щепогледна и за другият вариант ,обичаме такива карамелени вкусотии.
    Пека го в тава алпака 28см.и стана супер.Дозата точно за тази тава е.

    ГАБИ, ми вие с Канди ме изкушихте таза това не издържах.Шоколада го сложих да прикрия набръчкатият крем ,че като се опарих и карамела ми стана на буци.Та така се сетих да настържа шоколад и стана много вкусна и красива.

    МАГИ, пръста ми мина добре че имам мехлем за изгоряло та ме спаси от дълбока рана.

    ЕЛИ, МИРА, ТРАЯНА, запрятайте ръкави и почвайте става бързо и си заслужава ...

    Момичета БЛАГОДАРЯ ви за хубавите думи и ,за посещението в моя малък свят.
    Силно ви прегръщам всички!

    ОтговорИзтриване
  11. Зиче, чудесни минзухари!
    Плениха ме!
    А тортата е прелестна!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  12. Зиче, когато погледна в твоето блогче.....винаги ми се пълнят очите с красота! Уникално изобретение си направила пак! Тортичката ти е.....невероятна ! Снимките са станали много хубави , а и съчетание с това нежно цвете е вълшебно!
    Оооооооо.....искам да я направя и аз тази тортичка, след като и ти и Кенци и Габи сте впечатлени от нея- нямам търпение да я опитам!
    Желая ти много любов и романтика през Уикенда !!! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  13. Много вкусен сладкиш! Поздрави, Зиче!Един усмихнат уикенд!:))))

    ОтговорИзтриване
  14. ДАНИ, БЕНИ, ЦВЕТИ,
    БЛАГОДАРЯ ВИ МОМИЧЕТА!

    ОтговорИзтриване
  15. Здравченце,мила моя,съвсем ти изтървах края на теб и кое по-напред да ти похваля,душо!Супичката ли,този бомбастичен хляб ли,днешната пита ли,или рулото-ама все вкусотии,чак ми закъркори тумбака!
    Обаче забележи под коя рецепта се разписвам-мммммм,жестока си да знаеш!И трите милост нямате да ми го припомняте този Кодрит Кадир,който така и не направих заради моите хора,че хич не са по карамела :(.
    Разкошна ти е тортата,бравос!
    Много силно те прегръщам,слънце! :)

    ОтговорИзтриване
  16. na snimkata se vijda 4e tortata e na dve niva,t.s karamel a varxu nego keksoviia blat a v opisanieto na receptata pishesh,4e keksovoto testo se izsipva v sredata.ina4e na snimkata e bojestve

    ОтговорИзтриване
  17. То само си става на два пласта докато се пече :)))
    Тъй ,че давай смело!!!

    ОтговорИзтриване