Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

понеделник, 13 февруари 2012 г.

ВОДЕНИЧКИ С ГЪБИ И КРОМИД







Днес пак сме на тема воденички.:)***
Не знам защо но толкова вкусни хубави воденички,бързо сваряващи се не бях срещала.Партидата явно е такава.
Та на дедко му направих за червеното винце .Ама в къщи няма правила кое сготвено за какво е та си го изядохме за основно.:)))
Семейство трепачи от малО до голямо.:))))))))



Та ПРОДУКТИ са.....
1 пакет воденички предварително сварени
1 голям кромид нарязан на едро
гъби
чер пипер
сол
две щипки червен пипер
50гр-масло



ПРИГОТВЯНЕ
Сварените воденички с малко от бульона в който са варени се смесват със всички останали продукти в подходяща тава .
Слага се във фурната и се пече на 220 градуса до готовност.
Това ееее.....***** БЪРЗО ,ЛЕСНО ,ВКУСНО!*****

13 коментара:

  1. Пак си сготвила едно от любимите ми яденета! Не може повече така! Дай адреса - идвам да живея у вас!!

    ОтговорИзтриване
  2. МНОГО ОБИЧАМ ВОДЕНИЧКИ,ПО ТОЗИ НАЧИН НЕ СЪМ СЕ СЕЩАЛА ДА ПРИГОТВЯ!ЧУДНА ИДЕЯ!

    ОтговорИзтриване
  3. Обичам воденички,но трябва сама да си ги ям,затова си взимам от твоите...
    И с гъби-чудесна вкусотия,Зиче!
    Приятен ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Много са сочни и крехки, Зиче!Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  5. Зиче, остава да си налея чаша червено вино....
    Прегръдки и хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  6. МИРА,НЕЛИ, ЖИВЕ,ТРАЯНЧЕ,ДАНИ,
    благодаря ,че се отбихте.
    Момичета дави е сладко !
    НАЗДРАВЕ!

    ОтговорИзтриване
  7. Зиче, късметлия е твоят дедко :) Чудно вкусни са воденичките и ние си ги хапваме така приготвени за основно, много вървят с винцето! Поздрави и уютна вечер!

    ОтговорИзтриване
  8. Както съм вече гладнаааа,добре ще ми дойдат!Супер вкусотия,Здравче,за кой ли път!То тук като вляза и аха,аха да се покапя :) !

    Хубава и вкусна вечер,мила!

    ОтговорИзтриване
  9. Аааа много си бърза този път с рецептата :))...тръсна я набързо и да те няма :))! Ама пък много вкусна , та вярвам , че сте семейство трепач от мало до голямо :).... Наздраве и да ви е сладко ,Зиче :*!
    Чао мила и хубава вечер :*!

    ОтговорИзтриване
  10. Лесно, бързо и многоооо вкусно! На фурна не съм правила, изглеждат много апетитни. ПРегръдки!

    ОтговорИзтриване
  11. Аз съм правила воденички само на супа, но май ще пробвам и твоя начин, Зиче. Много интересна рецепта!
    Хубав празник!

    ОтговорИзтриване
  12. Обожавам воденички, а лукът слагам на всяка манджа.

    Много вкусна и лесна рецепта.

    ОтговорИзтриване
  13. ЯНА, РОСЕ,ИВАНА ,КАНДИ,ЕЛИ,ВЕСИ,
    БЛАГОДАРЯ ВИ ОТ СЪРЦЕ ЗА ХУБАВИТЕ КОМЕНТАРИ МОМИЧЕТА!

    ОтговорИзтриване