Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

събота, 12 май 2012 г.

Баница - клин с ориз и лапад.


  Плънка 
1 ч.ч. сварен ориз
натрошено сирене
 50 гр. чисто масло,
 пресен джоджен 
 сол,
 чер. пипер, 
2 яйца,
 1/2 ч.ч. прясно мляко, 
1 връзка измит и с махнати жили лапад ситно нарязан
Всичко това се разбърква хубаво

   



Кори за баница, аз използвах Фамилия


за заливка
1/2 кофичка кисело мляко с 2 яйца



 


 ПРИГОТВЯНЕ
Корите две по две поръсваме с направената плънка и се навива на руло.
Нарежда се в подмаслена тава като навита баница.
Слагаме да печем и като се зачерви  заливаме със  заливката
Слагаме отново баницата да се  до изпече. 





Рецептата е взаимствана от тук



8 коментара:

  1. За закуска с чаша айран се е утепало-както казват в някой край....
    Изглежда много вкусна,Зиче.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Зиче, много вкусна и красива баница клин си приготвила!
    Опитвала съм подобна но не така пухкава и сочна като твоята!
    Желая ти слънчев ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Много обичам такава баница , ама ориз не съм слагала никога :)...ще пробвам ,Зиче !Хубава неделна вечер ! Целувки!

    ОтговорИзтриване
  4. Признавам, все още не съм пробвала това родопско чудо, но не е късно, гледайки колко апетитно изглежда, а и съм убедена, че ще се хареса вкъщи.
    Дояде ми се :)) Наистина! Отивам да поровя малко из хладилничето, макар че там няма да намеря от твоята вкусотия.

    ОтговорИзтриване
  5. Това е родопска баница:) Много е вкусна. Поздрави, Зиче!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви момичета ,че наминахте при мен и коментирахте.
    Това не е истинският родопски клин а нова модернизирана версия.:))))
    Стана вкусен и така но си предпочитам автентичният истинският клин.
    Прегръщам ви!

    ОтговорИзтриване
  7. Много е апетитна, Зиче!
    Как искам едно парченце...
    Прегръдки и пожелания за успешна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  8. Зиче, много вкусно предложение- аз правя такава баничка със спанак вместо лапад и е една от любимите ми! Само че не я навивам, ами си я правя с две кори, като клин.
    Прегръдки, мила, много ме топлиш с тези хубави родопски рецепти (пък било то и модернизирани), да знаеш!

    ОтговорИзтриване