Последователи

неделя, 29 юли 2012 г.

МНОГО ВКУСНИ ПЪЛНЕНИ ПАТЛАДЖАНИ






Ей ме нааааа   hahaha
Сърце юнашко трае ли ???
Неее ....Naughty   и аз не мога  .. Mr. Green     smile3537
Бях забравила да сваля снимките за това невероятно ястие и даже рецептата не си бях написала но се справих с едно пръстче за незнайно колко време. Blush
Та реших и да я пусна то се е видяло ,че няма да изтрая още две седмици .





ПРОДУКТИ
патладжани - според това за колко човека ще се приготвя
морков - настърган
кромид - на ситно
домати настъргани - за поливане, колкото повече по добре
чесън нарязан - на вкус
олио и зехтин каквото имате
2 бахарчета смлени
дафинов лист
чер пипер
сол



ПРИГОТВЯНЕ
Патладжаните от тези кръглите и шарените ги измих хубаво и отрязах отгоре капачета.
Всеки издълбах с нож или лъжица така ,че да не се пробие отдолу и стените да са около 5 милиметра дебели.
Сложете ги в студена вода с лимон да не потъмняват.
Вътрешността нарязах на ситно и сложих в тенджерка с олио и малко зехтин.
Нарязаният кромид ,чесъна и настърганият морков, посолих ги и запържих хубаво.
Отстраних от котлона и прибавих черният пипер ,смлените зърна бахар и дафиновият лист.
Бахара даде такъв аромат на патладжана че чак и аз се изумих от експеримента си.
Обърках и захлупих да поемат подправките.
През това време настъргах доматите и към тях прибавих чесън счукан или нарязан както ви е удобно.
Осолих ,може и магданоз да прибавите аз нямах и не сложих.
От плънката отстраних дафиновият лист и с нея напълних  патладжаните и наредих в йена глас тавичка която на дъното полях малко  зехтин .
Когато свърших с пълненето на патладжана полях върху им от доматената смес обилно да има и около патладжаните не само върху тях.
Леко напръстах зехтин и сложих да се пекат във фурната.
Пекох до мазнина да остане домата около патладжана.
Патладжана се топеше в устата невероятен!
Това е вкусотията от любимите патладжани.
Дано ви хареса и на вас.


18 коментара:

  1. Зиче,радвам се че се появи:)))Прекрасен е патладжана.....пооблизах се,преглътнах,пих вода....утре отивам на море:))))Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миленче благодаря мила и весело и прекрасно море да си изкарате.
      Прегръдки и от мен!

      Изтриване
  2. Маме, много вкуснипатладжани си завъртяла:)
    Надявам се да си по доре и да се възстановяваш безболезнено!
    Прегръщам те мила!
    И аз като Миленка утре отивам на планина, после на море....
    Чао любима:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце, наистина бяха вкусни.
      Добре съм не се притеснявай за мен справям се вече с повечето неща това ми тежи ,че не мога да върша всичко.
      Да си изкарате хубаво на планината и морето и дано да наминете от тук да се видим.
      Прегръдки за тебе и Емчо!
      Да си отпочинете хубаво,- чу ли моето момиче?....:)

      Изтриване
  3. Чудесни са, Зиче! Айде оправяй се бързо!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ЩЕ СЕ ОПРАВЯМ БЛАГОДАРЯ ТИ ТРАЯНЧЕ!

      Изтриване
  4. Ей, Зиче, много се радвам, че отново те "виждам" тук! Патладжаните изглеждат наистина много вкусно! Бързо възстановяне и с нетърпение очаквам следващото предложение, но най-вече очаквам и пожелавам да си здравичка! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ДАНИ ,ще си дам почивка за сега имам и раздвижване после тъй че няма да е скоро но аз ще ви наглеждам не мога да ви изпусна така.
      Прегръдки!

      Изтриване
  5. Зиче, бързо оздравяване мила! Сега прочетох какво е станало! Дано мине бързо, а сега се отдай на заслужена почивка! Страхотни са патладжаните!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ГАБИ, ми случват се такива неща и на такива като мен дето до сета не са имали такива премеждия но важното е че се оправям лека полека.
      Прегръщам те мила!

      Изтриване
  6. Еххх,Зиче,не можеш да си лежиш ти....ама като не трае сЪрце....Вкусни патладжанчета си приготвила-и аз тези дни си хапнах.
    Приятен ден и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  7. Щом казваш ,че са много вкусни - правя ги :) ...аз съм по патладжаните ... :) ! Радвам се ,че макар и с едно пръстче си на линия ,Зиче и разлопваш тенджерите :)) ! Чао ,мила приятелко :* ! Голяма прегръдка !

    ОтговорИзтриване
  8. Знаех си аз, че няма да ни оставиш гладни:):):) Зиче, радвам се, че публикуваш и се оправяш! Голяма вкусотия си ни поднесла и днес! Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  9. Зиче, пропуснала съм да разбера къде си се загубила, но сега се радвам да те видя и да чуя , че се оправящ. Едма голяма здрава прегръдка от мен!
    Патладжани обожавам и като захлади малко, ще ги приготвя по този начин, но сега ми е твърде горещо;)

    ОтговорИзтриване
  10. Много хубава идея даваш, Зиче!
    Чуднички са патладжаните!
    Радвам се, че споделяш, макар и със затруднения.
    Прегръдки :)

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотни са, Зиче, нова идейка за пълнеж! Ще опитам обезателно, ние вкъщи сме големи унищожители на патладжани щом им дойде сезона :))

    ОтговорИзтриване
  12. Зиче, свежа идея приготвяне на патладжани. Много ми хареса и ветрилото от тиквички. Ще се радвам ако се присъединиш към колекцията с рецепти от тиквички и патладжани с твоите вкусни и оригинални рецепти.
    http://www.mycookingcreations.com/2012/07/e-il-tempo-di-zucchini-e-melanzane-la.html
    Поздрави и хубаво лято :)

    ОтговорИзтриване
  13. Утре мисля да сготвя тази вкуснотийка. :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...