Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

четвъртък, 11 октомври 2012 г.

Запеканка с TORCHIETTI и сос Бешамел




Ако случайно ви остане от "салатката  TORCHIETTI"  (на мен една чиния ми остана, че бях направила за цял полк да нахраня Mr. Green ,пък и не обичам да заносвам храна, та  я използвах така ) сложих  я в тавичка  и залях  със сос Бешамел.






Рецептата за бешамела 

Продукти:
40г- краве масло
2с.л.- брашно
1,1/2ч.ч.- прясно мляко
2 -жълтъка 
1/2ч.л. сол

Приготвяне:
Кравето масло  слагам в тиган  да се разтопи.
 Брашното разтворих във вода да стане на каша и разбърках.
Тигана махнах  от огъня и добавих брашнената каша и  бърках  енергично.  Налях и прясно мляко хубаво разбърках да се получи еднородна смес и върнах
на котлона. 
Бърках  непрекъснато с  шпатула. 
Когато се получи гладък и леко гъст сос махнах от котлона.
Сложих  сол и  добавих двата леко разбити с вилица жълтъка .
 Бърках  докато се получи еднородна смес. 

Залях в тавата сместа и сложих във фурната и запекох за 15-20 мин .
Когато е готово настъргах  отгоре Скаморца (или кашкавал) и сложих  да се запече отгоре.
Е те това е с един куршум два заека35




11 коментара:

  1. Зиче, ако имаше начин тази запенка да си я придърпам от твоите снимки и да си я сложа на трапезата за вечеря, направо нямаше и да му мисля. Изглежда чудничко! Сърдечни поздрави! :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ДАНИ,за мое учудване стана много ,ама много вкусна:)
      Поздрави и от мен миличка!

      Изтриване
  2. Зичка, тотално ми скри шапката, а и не само на мен! какви рецепти, мила моя твориш! какви вкусотии! Все повече ти се възхищавам, въпреки, че не знам вече на къде повече?!:) Чудесна е и тази твоя импровизация! Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце от нищо нещо правих това е ,ма тя Ванчето виновна:) Наистина от едното в другото влизах и ставаха различни рецепти с еднакви продукти ,просто ми беше дошла музата .:))
      Прегръщам те и аз!

      Изтриване
  3. Зиче, искрено се радвам на твоето вдъхновение!
    Развихри се само, както ти можеш...
    Ивана има пръст в тая работа.:)
    Тая вкусотийка не е за изтърване,много апетитно ме поглежда.:)
    Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мире наистина не е за изпускане стана много сочна и вкусна запеканка от салатката останала:))))
      Прекрасна нощ и на тебе!

      Изтриване
  4. Много обичам всякакви запеканки!
    Отново импровизираш и отново право в десятката:)
    Страхотна вкусотийка!
    Прегръщам те силно и те целувам*)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ОООО.. и аз обожавам запеканки та и за това оползотворих салатката.:))
      Целувки и от мен!

      Изтриване
  5. Чудесно преминаване от една измишльотина в друга! :) Ама така си е, като е останало, няма да се хвърля!
    Вкусно предложение!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тили грешно е да се хвърля храна поне така съм научена.Когато е от предишният ден и е годна за консумация винаги намирам начин да я направя различна и да се изяде.
      Прекрасна вечер на теб!

      Изтриване
  6. Радвам се на нестихващото ти вдъхновение, бъди здрава и все така раждаща нови идеи!

    ОтговорИзтриване