Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

неделя, 17 март 2013 г.

Консерва риба с доматен сос



Рецептата е на ДЖЕМА
НЕВЕРОЯТНА Е МНОГО ВКУСНА!

Тази консерва може да си направите от всякаква черноморска риба- трицона, сафрид, чернокоп, лефер, паламуд,скумрия.
В моя случай е скумрия и за бърза консумация не за буркани.
Ето ви традиционната рецепта с моите изменения за бърза консумация.







Рибата се почиства, измива хубаво и нарязва на парчета,като се отстраняват главите,перките и опашките.
Нарежда се в тава.
Посолява се на вкус, се залива с една чаша оцет и 1 чаша олио (чаени), тук -там се слагат зърна бахар и дафинов лист. За малка тава- по половин чаша олио и оцет.
Пече се на 200 гр до зачервяване.
Като поизстине се нарежда в бурканчета и се залива със соса от печенето.(аз направо я залях както е в тавата с гъстия доматен сос и отново запекох )
Отгоре се залива със сгъстен доматен сок или разредено доматено пюре.
Бурканите се затварят и варят 2 часа след завиране на водата.



Да ви е сладко както и на нас !




Простете приятели!...и неприятели,познати и непознати..!
Ако с думи ,дела и помисли съм съгрешила пред вас!
Простено да Ви е от Бог и от мен !
Простете и Вие на мен !






14 коментара:

  1. Нека бъдем по-добри - не само днес, всеки ден да е такъв.
    Поздрави, Зиче!

    ОтговорИзтриване
  2. Простено да ти е Зиче, от Бога и от мен!
    Прости и ти на мен!
    Бъди жива и здрава!

    ОтговорИзтриване
  3. Простено да ти е Живче! Прости и на мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна идея за рибка! Прости, простено!

    ОтговорИзтриване
  5. Простено да ти е! Прости! Много вкусна рибка!:)

    ОтговорИзтриване
  6. Простено да ти е и ти прости! Светъл е този празник и е прекрасна традицията. А рибката ти няма как да не е вкусна щом е правена от твоите златни ръце :) Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Простено да ти е и прощавай, мила!
    Много вкусно предложение, браво!
    хубава нова седмица ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ви мили момичета, че наминахте при мен.
    Простено да Ви е!

    ОтговорИзтриване
  9. Много хубава рецепта и чудесна идея за празника, Зиче!
    Простено да ти е, от мене и от Бога!,
    Прощавай и ти!
    Да простим и да ни бъде простено, Диана

    ОтговорИзтриване
  10. Прощавай, Здравче и простено да ти е Бог и от мен! Прекрасно предложение!

    ОтговорИзтриване
  11. prekrasna ideya za riba. vesela sedmisa ti jelaya .

    ОтговорИзтриване