Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

сряда, 8 януари 2014 г.

Мрежеста пита




ПРОДУКТИ

1 -яйце
500 мл.- пр.мляко
2-3 с.л.-кисело мляко
20 гр.- мая /половин кубче/
1 с.л.- сол
2с.л. -захар
1 с.л.- олио
1 с.л. -оцет
около 1 кг. -брашно
бучка масло за намазване на готовата пита.



ПРИГОТВЯНЕ
Омесих тестото от горните продукти.
Откъснах една малка топка колкото портокал за декорацията и отстраних.
Направих от останалото тестото топка, сложих в средата на тавата и поръсих обилно с маково семе.
От малкото топче разточих и нарязах шахматно с нож за пица да се получи мрежа.Сложих без да разгъвам върху топчето с мака и изрязах отстрани излишното тесто.
От него пък направих розичките.




Покрих с кърпа и сложих във фурната на 50 градуса да втаса.
Когато удвои обема си и напълни тавата 28см. включих на 190 градуса и изпекох до готовност.
Още топла изкарах от тавата на решетка и намазах с масло.


18 коментара:

  1. Зиче, напоследък показваш такива красоти! Ето поредната! Великолепна е! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце ами явно винаги нещата бързи и лесни при мен стават много красиви .... това констатирах мила!
      Целувки от мен!

      Изтриване
  2. Лелее, страхотна е, Здравче! Поздравления, магьоснице!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Сонче, за милите думи ,но ми е хубаво!
      Прегръдки!

      Изтриване
  3. Много е красива идея и чудесно изпълнение, Зиче,
    поздравления и от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. То мързеливият ,жив дявол Дианче та и аз така :))))
      Поздрави мила!

      Изтриване
  4. Зиче, ама наистина е прекрасна, браво! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Красота и майсторство. Това е.
    Прекрасно изпълнение, Зиче.

    ОтговорИзтриване
  6. Много добра и лесно изпълнима идея :)

    ОтговорИзтриване
  7. Ама пък си я докарала, аморе красива! Браво:*!
    А аз имам и ролка да реже тестото така и ще се възползвм от идеята ти!
    Прегръдки, мила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз режа като алтава ,аморе ,не мога да си намеря ролка такава ама то се свиква дееее:)
      Прегръдки!

      Изтриване
  8. Леле, Здравче, - много красива и ефектна пита! Като дантелка е отгоре!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. На тази мрежичка отдавна съм й хвърлила око и въпрос на време е да се сдобия с тази чуднотийка. ;-)
    А питката е много ефектна така!

    ОтговорИзтриване
  10. Ехаааа, Здравче, чак сега (с "мааалко" закъснение де) видях тази красота!! Докарала си я перфектно - с минимум усилия, максимум ефект - много ги обичам такива рецепти :) Много подходяща за предстоящите празници (Цветница и Великден)! Поздрави и прегръдка, миличка!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Руми, наистина много лесна и ефектна стана и за празниците ще е страхотно допълнение за трапезата!
      Прегръдки и от мен мила!

      Изтриване