Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

събота, 17 май 2014 г.

Прошуто рулца




ПРОДУКТИ
прошуто
тиквичка
кашкавал
някаква смеска подобна на универсалната(аз използвах панада за кашкавал)
олио за пържене
яйце за потапяне на рулата



Приготвяне
Нарежете тиквичката с ножче за белене на картофи.
Прошутото да е на тънко нарязано.(моето не беше нарязано на машина и голям зор беше и за това не станаха много хубави ролата)
Нарежете си и кашкавала на парчета.

Навиването е:
,прошуто тиквичка,кашкавал и се забучва клечка за зъби за да не се развият при панирането.

Панирането :
Потапят се в разбитото яйце и после се овалват във сместа/панада, или универсална, или по ваш избор може да си направите от подправки/.
Пържат се в нагорещено олио до златисто.





Тъй като ми останаха парченца прошуто направих навиване с тиквичка отгоре , а прошутото вътре.

4 коментара:

  1. Апетитно и бързо става! Чудесна идея!
    Поздрави, Здравче!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да Тиле, така е ,много бързо ,вкусно и ефектно!
      Прегръщам те мила!

      Изтриване
  2. Напоследък блогролът ми изтрива непрекъснато твоя блог и гледай какви страхотии изпускам? Няма мъж у дома, който да не се зарадва пред вида на това изкушение;) Благодаря, Зиче!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мъхче, аз също се позагубих ,нямам време да пиша ,нямам време да влезна във вашите блогове да ви разгледам ,а камоли да коментирам, много работа ми се събра ,ама нека работа да имам.
      Надявам се да не ми се сърдите за това, но съм ВИ благодарна за коментарите .
      Прегръдки!

      Изтриване