Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

сряда, 7 октомври 2015 г.

ИСПАНСКА МАНДЖА С ПИЛЕШКО




Тази манджа преди 15-ина години я записах от телевизията .
Един испанец в испанска телевизия всеки ден готвеше.
Аз понеже не знам испански гледах какво слага подред и записвах.
Толкова хубави и вкусни неща съм правила от този готвач че до ден днешен си ги правя.

Ето я рецептата така както съм я записала.
В олио се слага 1 нарязана на ситно чушка и половин глава праз нарязан на ситно да се запържат.
Посоляваме със щипка сол.
Разфасованото пиле се осолява и се ръси с чер пипер и прибавяме към чушката и праза. 5 скилидки чесън счукваме в хаванче и него прибавяме към запръжката.
Две лъжици брашно се слагат объркваме и се прибавя вода да покрие продуктите.
Така ври 30-35 минути.
През това време белим 5 картофа нарязваме на късове и ги пържим в олио да се зачервят . Прибавяме към манджата ври още 5 минути.
Нарязваме половин връзка магданоз и слагаме във вече отстранената от огъня манджа.
Това е бързата и безумно вкусна и ароматна испанска манджа(така я нарекох)



Понеже нямах праз лук този път я направих с една връзка пресен кромид и с пилешко филе ... получи се същата вкусотия.
Правила съм я и за гости и много се е харесвала от всички.
Опитайте няма да съжалявате.

6 коментара:

  1. Здравче,
    интересно и вкусно предложение.При това много лесно, ще го изпробвам непременно.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Елена ,става много бързо и с малко продукти а ,страшно вкусна ,е!
      Поздрави!

      Изтриване
  2. Много подмамваща манджичка,Здравче!Хареса ми и записвам рецептата,благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миленка няма да съжаляваш ,мила ,много е вкусна.
      Поздрави!

      Изтриване
  3. Я, тая хубава българка каква страхотна испанска манджа е спретнала..налей и не мен една купичка, Зиче. Няма да откажа! Поздрави, мила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Люска, опитай я ,аз много години си я приготвям и всички я обожават в къщи.
      За наливане вече няма излапаха я :))))))
      Прегръдки!

      Изтриване