Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

неделя, 12 март 2017 г.

ГОДИШНИ НАГРАДИ ЗА КУЛИНАРНИ БЛОГОВЕ за 2016 година!



Мили приятели ,отново ми е нужна, вашата помощ и подкрепа!
Гласуването започна за :
ГОДИШНИ НАГРАДИ ЗА КУЛИНАРНИ БЛОГОВЕ-за 2016 година!
Аз съм номинирана в две категории
1.Гозбите на баба
Кулинарен блог, най-добре отразяващ традиционната българска кухня
2.Топло от фурната
Най-добър блог за пити, погачи, тутманици и баници
Който харесва моят блог ЧЕРПАК С МЕРАК
може да ме подкрепи ТУК В ЛИНКА ,
НО трябва да влезнете, чрез Фейсбук или да се регистрира.
КОГАТО ВЕЧЕ СТЕ ВЪВ РАЗДЕЛА ЗА КОЙТО ИСКАТЕ ДА ГЛАСУВАТЕ горе в ляво има бутон за гласуване, но първо трябва да маркирате за кого гласувате .
Може да гласувате и за други блогъри които ви харесват.
Предварително благодаря на всички, които ще ме подкрепят!
kulinarninagradi.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар