Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

вторник, 4 април 2017 г.

Пържена щука



Изчистете добре щуката от люспите и вътрешността.
Измийте добре и нарежете на шайби дебели един пръст.
Посолете рибените шайби.
Всяко парче оваляйте в брашно и пържете в тигана със силно загряно олио.
Поднесете със салатка или със предпочитана от вас гарнитура за риба.



**************************************************************
Мили приятели ,отново ми е нужна, вашата помощ и подкрепа!
Гласуването започна за :
ГОДИШНИ НАГРАДИ ЗА КУЛИНАРНИ БЛОГОВЕ-за 2016 година!
Аз съм номинирана в две категории

1.Гозбите на баба
Кулинарен блог, най-добре отразяващ традиционната българска кухня

2.Топло от фурната
Най-добър блог за пити, погачи, тутманици и баници
Може да гласувате и за двете категории.


Който харесва моят блог ЧЕРПАК С МЕРАК
може да ме подкрепи ТУК В ЛИНК
НО трябва да влезнете, чрез Фейсбук или да се регистрира.
https://kulinarninagradi.com/potrebitel/
КОГАТО ВЕЧЕ СТЕ В категорията  ЗА КОЙТО ИСКАТЕ ДА ГЛАСУВАТЕ Гозбите на баба  или Топло от фурната   горе в ляво има бутон за гласуване,но първо трябва да маркирате надявам се Черпак с мерак.

Може да гласувате и за други блогъри ,ако моят блог не ви допада .
Предварително благодаря на всички, които ще ме подкрепят!


Няма коментари:

Публикуване на коментар