Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

събота, 14 юли 2018 г.

Панирани охлюви



ОТ ПРЕДИ ДВЕ СЕДМИЦИ СА ТЕЗИ РЕЦЕПТИ НО ВСЕ НЕ МИ СЕ ПУБЛИКУВАТ😣😣
Жал ми беше за охлювите но трябваше да ги приготвя.За първи път опитах и то само от панираните-
НЕ МИ ХАРЕСАХА може и заради това ,че много се разстроих,че трябваше да ги убивам.
По гадно и отвратително готвене ,през живота си не съм правила!
НИКОГА ВЕЧЕ НЯМА ДА ГО ПОВТОРЯ АКО ЩЕ И ДА УМЕРИМ ОТ ГЛАД!!!😡


Продукти
охлюви - сварени в желаното количество

за панировката
яйца - 2 - 3 броя
брашно - 1 - 2 с.л.
царевично брашно - 1 равна с.л.
1с.л.-галета
магданоз - накълцан
сол
черен пипер



олио - за пържене




Начин на приготвяне
Предварително сварените и почистени охлюви подсуших добре.
Посолих и ги поръсих с черен пипер.
Разбих яйцата с бялото брашно, царевичното брашно, накълцания магданоз,галетата.
Изсипах охлювите да се овалят отвсякъде в панировката.
Загрях мазнина за пържене, всеки охлюв вадих от панировката и пускам в сгорещеното олио да се изпържи до златисто.
Поднесете панираните охлюви с гарнитура от свежа салата.

Охлювите се чистят ето тук на клипа е показано как.





Дресинг



Зехтин
соев сос
мед
сол
лимон
магданоз
чесън
млян джинжифил
Всичко това пасирах и на вкус подправих , каквото иска още ,добавих.



~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~
При използване на снимки,рецепти и всичко от блога, моля посочете линк към съответната публикация!
~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

1 коментар:

  1. Хм, напълно разбирам коментара, веднага след снимките:)
    И на мен преди години ми предлагаха да опитам охлюви. Въпреки че се опитах да откажа, ме подканяха, и за да не обидя реших да опитам. Беше някакво канапе от охлюв, задушен в масло, върху брускета, и отгоре зелен сос. В момевта, в който поднесох към устата видях щръкнали пипалцата, сякаш ме гледа олювчето, отказах, не можах да опитам. А вече два пъти със спанака от вилата си носим по едно малко охлювче. И го спасяваме, сваляме го навън, в тревата:)
    Поздрави!
    До сега следях блога, не съм писала, но този коментар ме провокира:)

    ОтговорИзтриване