Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

петък, 5 април 2024 г.

Млечна супа със сирене




ПОМНИТЕ ЛИ Я ?
Беше ми любима в детската градина.
Нежна и вкусна и мисля ,че това е точната рецептата.



А сега ето и рецептата.

Продукти:
500 мл.-прясно мляко,
30 гр.-грис ,
100 гр.-сирене,
30 гр.-масло
1-2бр. - жълтък от яйце

Гриста варих в леко подсолена студена вода, докато набъбне и се свари напълно,
/аз прибавях два пъти още вода ,че ми я усвояваше гриса ,за това сложете, вода,  горе долу, един пръст над гриста /.
След това прибавих млякото.
Сиренето натроших, прибавих към супата, разбърках добре.
Отстраних от огъня.
Хубаво разбих жълтъците, към тях сложих по малко от горещата супа и бърках енергично .
Прибавих ги към супата и хубаво бърках докато се уеднакви супата.
В горещата супа, сложих и кравето масло да се разтопих и разбърках.
Да ви е сладко, със спомените от детството .


”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 

Ако Ви харесват моите рецепти, може да ме следите и във 
 Facebook, страничката ми е - "Черпак с мерак" 
 И в Instagram,- zdravkaziche
  
 ”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 

При използване на снимки, рецепти и всичко от блога, моля посочете линк,
 към съответната публикация! 
ПРИДЪРЖАЙТЕ СЕ КЪМ ЗАКОНИТЕ ЗА АВТОРСКО ПРАВО, МОЛЯ ВИ!!! 

”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

6 коментара:

  1. Здравче, уау! На детска градина съм ходила много малко и оттам помня само, че не обичах грис халвата😊. Такава супа обаче правеше баба ми навремето и аз си умирах за нея. Благодаря за навятите спомени и чудесната рецепта! Успех на наградите, сигурна съм, че отново ще грабнеш първо място! Целувки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. БЛАГОДАРЯ Сонче за милите думи.Радвам се ,че съм ти навяла спомени ,които винаги на човек са му мили! Целувки и от мен!

      Изтриване
  2. Прясното мляко директно ли го слагаме в супата?

    ОтговорИзтриване