Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

сряда, 16 август 2017 г.

Качамак с бъркани яйца и сирене




Обожавам качамак във всякакво състояние и във всякакви варианти, та си правя експерименти с него понякога.
Ето ви един бърз и безумно вкусен начин да си направите бърза вечеря или обяд а защо не и закуска.Аз си го ям по всяко време,разбираемо защо? Интересно е ,че внуците и те много го обичат и си го искат.
Голяма пледоария този път, хайде стига ви.
Запретнете ръкави и за 10мин. имате супер ястие.









Продукти за 2 порции
250 гр-царевичен грис
2 -яйца
50гр- масло
100гр.-сирене
щипка червен пипер






Приготвяне
ПРАВЯ ГО ПО ПРОПОРЦИЯТА ОТ РЕЦЕПТАТА НА ПАКЕТА.... или сипвам две чаши вода и като заври сипвам царевичният грис до желаната гъстота.Аз го обичам малко по рядко като гъст крем ,например.
Приготвяте си царевичният грис като гъста каша(да не е твърда сместа)
Сложих в подходящ съд .
В масло изпържих яйцата и сложих отгоре на качамака.
Натроших сирене отгоре.
(Ако не е останало масло от пържените яйца сложете 1с.л. в същият тиган, запържете и отстранете от огъня .)
Сложих в маслото щипка червен пипер и полях отгоре .
Сервира се топло.


1 коментар:

  1. Здравче,
    качамакът е любим на мен и на баща ми.Ще изпробваме и твоят вариант, правя го и аз по различни начини.И вишновката ти е много хубава.
    Поздрави и лека седмица !

    ОтговорИзтриване