Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

вторник, 30 август 2011 г.

ПЪЛНЕН ПАТЛАДЖАН





*2бр.-патладжана от облите не от дългите,отрязах капачето отгоре и ги издълбах.
*в тенджерка с малко зехтин позапържих вътрешността на патладжана,1глава кромид на едро,3-домата на кубчета,1-чушка,една пилешка пържола нарязах ,имах изпекана ,останала от предишният ден ,сол,чер пипер.



*след като се запържи всичко това ,напълних патладжаните.



*сложих ги в средата на подходяща тава намазана със зехтин.





*имах и други два малки патладжана, нарязах на колелца и наредих най отдолу около пълнените патладжани и посолих малко.
*настъргах 5-6 домата ,един кромид на едро нарязан и малко сол, обърках и полях върху кръгчетата патладжани.
*отгоре нарязах 4 скилидки чесън ,набучих 2-3 дафинови листа и поръсих чер пипер
*полях пак отгоре пълнените патладжани с малко зехтин.




*сложих във фурната и пекох на 220 градуса до готовност да остане на мазнина.



Стана невероятно вкусно ястие при условие ,че изчистих хладилника от останали неща.
Горещо препоръчвам на тези които харесват патладжан.

ТОВА ПРИГОРЯЛКОТО ПАТЛАДЖАНЧЕ Е ЗА МЕН МММММММ.............
как обичаммм smiles

8 коментара:

  1. Страшен патладжан е станал, Зиче!
    И аз съм по прегореличкото:)

    ОтговорИзтриване
  2. Леле Зичееееее,направо ми идва да пална колата,хем разходка,хем гости!
    Много апетитно изглеждат патладжаните:)

    ОтговорИзтриване
  3. ТРАЯНА ,КАТЕРИНЧЧЕ,БЛАГОДАРЯ!
    Днес като котка обекалям покрай тавата и не се стърпявам и си бодвам по малко, единият препеченият патладжан отиде от опитване само.:))
    Добре ,че има голям патладжан и плънката около тях която все едно хапваш имамбаялда ,та има за вечеря, като си дойде детко да го нахраня :)))))))
    Вътрешната плънка с пилешката пържола стана нещо изумително вкусно.
    Тази измишльотина ми стана любима добре ,че я имам записана.:))))))

    ОтговорИзтриване
  4. Зиче, как апетитно са се подули миличките! Непременно ще пробвам чудесната ти рецепта! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  5. ГУИНЕТ ми то като съм ги натъпкала с вкусотийка как да не се надуят ха ха ха ха

    ОтговорИзтриване
  6. Зиче, преди няколко дни мернах на пазара от тези големите патладжани и сега ако знаеш как ме е яд, че не купих, като гледам твоите колко са апетитни.... Като ти остане време намини при мен за наградка.
    Хубав и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  7. ЕЛЕНА,следващият път си купи няма да сбъркаш много вкусни станаха ,особено припекани мммммммм
    БЛАГОДАРЯ ти миличка за вниманието отивам да си я взема ..:)

    ОтговорИзтриване
  8. Лелелеле, Зиче, на това не устоявам! Обажавам патладжани! А ти си приготвила такава вкусотия! Чудесен е, мила!:-)))
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване