Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

сряда, 24 август 2011 г.

КАРТОФЕНИ КЮФТЕТА




ПРОДУКТИ
картофи- около килограм и половина
3-4- яйца
150гр- сирене
сол,
магданоз,
джоджен,
чер пипер
олио за пържене



ПРИГОТВЯНЕ
*Картофите обелих и нарязах на едро,сложих вода и посолих. /АКО ВИ СЕ БЕЛЯТ КАРТОФИТЕ ГИ ВАРЕТЕ С КОРАТА/
*Сварих, и оцедих от водата.
*Намачках.



*Прибавих сиренето, жълтъците и подправките.



*Разбърках с лъжица.
*Оформих кюфтенцата и потопих във разбитите белтъци.
*Пържих в силно сгорещено олио.
*Позапържих ги повечко но в къщи така ги харесват с хрупкава коричка.:)



8 коментара:

  1. Много са сочни! И аз така ги правя!

    ОтговорИзтриване
  2. Траяна много са хубави наистина.Обичат ги и по изпържени да имат коричка хрупкава.

    ОтговорИзтриване
  3. Зиче,пак твориш изкушения!
    Бучвам си едно кюфтенце,ама ще взема и едно за девойката,че много ги обича!А твоите така ме подканят!Благодаря за споделената рецепта!

    Прегръдки!:)

    ОтговорИзтриване
  4. Много обичам картофени кюфтета! А твоите са изкушаващи, бодвам си и аз едничко:))

    ОтговорИзтриване
  5. Зиче,чудесни са кюфтенцата!Снимкте също са хубави!
    Пожелавам ти хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  6. ЕЛИКСИР,КАТЕРИНЧЕ благодаря ви мили мои за хубавите думи.
    ЖАНИ ДОБРЕ ДОШЛА В БЛОГА МИ !Макар и простичък с простички ежедневни нещица, аз си го харесвам, защото записвам рецепти за моите внучета да имат спомен баба с какво ги е хранила.:)
    Взимай вилицата и си бодвай повечко не едничко.
    ПРЕГРЪЩАМ ВИ ВСИЧКИ!

    ОтговорИзтриване
  7. Зиче, аз пък открих че имаш показани много хубави баници! Особено онази витата, точена ми е най-харесваната.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  8. С хрупкава,препържена коричка и у нас ги обичат!
    Здравче,заповядай в блога ми,за теб има споделена награда от сърце!
    http://sladkoisoleno.blogspot.com/2011/08/blog-post_25.html

    ОтговорИзтриване