Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

петък, 26 август 2011 г.

НАГРАДА

Днес пак съм щастлива ,защото съм оценена от една кулинарка ,която много уважавам и ценя!
МИНА винаги твоите награди са ми много скъпи ,защото знам ,че са дадени от сърце.А тази от теб самата направена е изтински шедьовър.
Сърдечно ти благодаря мила ми приятелко!smileys

ЕТО Я И НЕЯ:


На свой ред бих искала да я споделя със своите верни фенове и блогове които харесвам.

ЕЛИКСИР - Кулинарен еликсир
ВЕСИЧКА - СЛАДКО И СОЛЕНО
МОНИ - Kochzauber
ЖАНИ - Даровете на Гея
КАТЕРИНА - Наслада с Катерина
ТРАЯНА - Вълшебства в кухнята
МЪХ - Горски мъх
Пепеляшка - Цветно с пепеляшка

Благодаря ви приятели ,че ви има!

14 коментара:

  1. Зиче,благодаря ти за доверието и наградата.
    Прохладен и весел уикенд! И да запазите хубавото време в Пловдив, че на 1-ви сме на концерт при вас, на ФСБ....
    Мария

    ОтговорИзтриване
  2. ПЕПЕЛЯШКА,де да беше прохладно времето в Пловдив:( Но за теб ще поръчам прохлада със сигурност.:))))

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти много за наградата! Трогната съм, че избра мен!
    Поздрави и хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  4. Зиче, благодаря ти от сърце за наградата! :-)) Трогната съм!
    Сърдечни поздрави!
    Прекрасен и дано да е по-прохладен уикенд!

    ОтговорИзтриване
  5. Момичета заслужихте си ги наградите защото сте истински.
    Само прочетете и вчерашната наградна публикация защото някои имат по повече награди не само по една.:)))
    ПРЕГРЪДКИ ЗА ВСИЧКИ ВАС МИЛИЧКИ!

    ОтговорИзтриване
  6. Зиче, много ти благодаря, за вниманието, за доверието, за голямото ти сърце!
    Приемам наградата с голяма благодарност!

    ОтговорИзтриване
  7. ЖАНИ успех миличка със посетителите в блога.
    Ти наистина го заслужаваш!

    ОтговорИзтриване
  8. Много ти благодаря, Зиче! Страхотна награда!

    ОтговорИзтриване
  9. Траяна ти си я заслужи наградата.:)

    ОтговорИзтриване
  10. Зиче,имам специално отношение към теб,защото имам специално отношение към всички хора от Родопите!За мен вие сте нещо уникално,така че наградите дадени ми от теб заемат специално място в моето сърце!
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  11. Зиче,за пореден път ми носиш радост със споделена наградка,най-сърдечно ти благодаря,и хиляди прегръдки от мен!Симпатиите ни са взаимни и много силни!
    Отивам да си я сложа в алеята с наградките!


    Хубав утрешен ден,мила!

    ОтговорИзтриване
  12. КАТЕРИНЧЕ много се радвам когато някой приема съвсем нищожен жест, отношение, към него с искрени чуства.
    Така го чувствам и аз към приятели незнам защо,но е така.
    Силно те прегръщам миличка.

    ОтговорИзтриване
  13. ЕЛИКСИРЧЕ,ИДВАМ ДА Я ВИДЯ.:)
    Мимичките ми те обичам си ви всичките.
    Чакай и теб да гушна силно!:)

    ОтговорИзтриване
  14. Здравче,честита ти награда!
    И благодаря за това,че я споделяш с мен,това е много ,много приятно!С радост я приемам и веднага ще я покажа в блога си!

    ОтговорИзтриване