Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

понеделник, 29 август 2011 г.

Пак страхотни награди получих

Наградите наистина се размножиха като пчели, както каза ЖАНИ в един от коментарите си.
Получих страхотна награда днес и то не една а ТРИ.smileys

Едната е от ЕЛИКСИР - Кулинарен еликсир чест е за мен мила ми приятелко ,че сподели наградата с мен.
Който не е посещавал блога и Кулинарен еликсир ПОСЕТЕТЕ ГО и ще видите какви майсторски неща има в него!
Много прегръдки и успехи във всичко ти пожелавам!



Наградата отива при:
ДИНА Koffe break
ЛЮБО Sapiens - the Cook
МАГИ - НА МАСАТА У НАС


Втората награда е от ЖАНИ
Едно момиче което познавам от скоро но ме плени с искрените си чуства и внимание.
Благодаря ЖАНИ ТРОГНА МЕ ВНИМАНИЕТО ТИ КЪМ МЕН!
Посетете блога и Даровете на Гея ще научите много неща за вкусни ястия и една друга култура.

Това е едната награда....


ОТИВА ПРИ:

НЕВЕРОЯТНАТА МИНА - Angellove's Cooking
ИЛИАНА - Щъркелово гнездо
ЛАБРЕКС - Опитайте! Вкусно е!
ГУИНЕТ - Food for the soul


и това е другата:




Предавам щафетата на:
ВЕСИЧКА - СЛАДКО И СОЛЕНО
БУБА - Sugar Coated Nothings
desi_go -
Dasye's kitchen


БЛАГОДАРЯ ВИ ПРИЯТЕЛИ!

12 коментара:

  1. Честити награди!
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Честити награди,скъпа моя и хиляди благодарности за думите,с които ме описваш,трогваш ме винаги,мила!Много се радвам,че си допадаме и се уважаваме!
    Кътчето ти се изпълва с все повече наградки,напълно заслужени от позитивен човек и страхотен кулинар като теб!

    Прегръдки най-сърдечни!:)

    ОтговорИзтриване
  3. Честити награди! Ето, че пожеланието ми сбъдна :)), но ти просто ги заслужаваш!
    Нека и последователите ти се роят като наградите!
    Най-сърдечни прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  4. Зиче, честити ти наградки, мила!
    Нека са още повече и те, и читателите, и почитателите ти!-)
    Сърдечни поздрави, хубава седмица!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. ТРАЯНА ,ЕЛИКСИР,ЖАНИ,МОНИ,винаги сте до мен за което сърдечно ви БЛАГОДАРЯ!
    С такива приятели като вас човек може да е спокоен!
    ОБИЧАМ ВИ!

    ОтговорИзтриване
  6. Зиче, честити награда! Благодаря ти от сърце, че споделяш с мен една от тях. Хубаво е това приятелско поощряващо кулинарно общуване, аз го оценявам високо! Знам, че и с теб е така! Поздрави и хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  7. ГУИНЕТ,много се радвам, че намина при мен и със най искрени чуства споделям наградата си с теб,защото винаги съм се възхищавала с каква любов правиш всичко!
    Поздрави най сърдечни!

    ОтговорИзтриване
  8. Честити ти награди и благодаря за признанието!

    ОтговорИзтриване
  9. Честити ти награди Зиче и страшно много благодаря за вниманието.
    Хубав ден.

    ОтговорИзтриване
  10. ИЛИАНКА ,ДЕСИ,нали трябва да се подкрепяме момичета:)
    Радвам се ,че ви харесаха!

    ОтговорИзтриване
  11. Честит порой от награди- напълно заслужени до една! Прекрасно е, когато такъв талант е подобаващо оценен!
    Благодаря за споделената с мен награда- трогната съм безкрайно от жеста ти! Ще се похваля с нея още в следващата си публикация с голяма гордост.

    ОтговорИзтриване
  12. БУБЕ,и ти си талант на тези млади години.Когато станеш на моите, ще си факир в готвенето.
    Радвам се ,че съм ти доставила удоволствие със споделената награда.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване