Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

вторник, 26 октомври 2021 г.

✨ Гръцки кекс ✨




  Продукти 
/ чаша с вместимост 200 гр. / 
1 ч.ч.- захар 
4 яйца 
125 гр.- масло ( аз използвах половината масло и половината маргарин ) 
2 ч.ч. -брашно, 
 в брашното 1бр- бакпулвер 
1-2- ванилии 
1 -черен шоколад- нарязан /Аз сложих бял това имах/ 
0,5 ч.ч.- узо/аз сложих мастика/ 

  За сиропа : 
1 ч.ч.- вода 
 1 ч.ч.- захар 

  Приготвяне 
Най-напред приготвих сиропа, защото е необходим студен. 
Разбих с миксер захарта и маслото на пухкав крем. 
 Прибавих всички останали продукти и разбърках добре до получаване на гладка смес. 
 Изсипах във форма за кекс/при мен тавичка/, върху суровата смес, залях внимателно със студения сироп. 
Пекох на 160-170 градуса до готовност. 
 Оставих да изстине в тавичката и обърнах в подходяща чиния. 
Отгоре може да поръсите с пудра захар, но този кекс е доста сладък за това сами преценете.

източник Магдалена Ангелова 
 
”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 
Ако Ви харесват моите рецепти , може да ме следите и във Facebook 
 Също така и в Instagram 
 ”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 
При използване на снимки, рецепти и всичко от блога, моля посочете линк към съответната публикация! ПРИДЪРЖАЙТЕ СЕ КЪМ ЗАКОНИТЕ ЗА АВТОРСКО ПРАВО, МОЛЯ ВИ!!! 
”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

Няма коментари:

Публикуване на коментар