Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

петък, 17 юни 2016 г.

Годишни награди за кулинарни блогове на Блоговодител за 2015



Ето я наградата ми която вие помогнахте да я спечеля!

Моите поздравления на Блоговодител Илиян и Иво за великолепната организация и на спонсорите също за страхотните награди!!
За съжаление нямах възможност да присъствам.

НАГРАДА НА ПУБЛИКАТА ЗА НАЙ-ДОБЪР БЛОГ ЗА ПИТИ,ПОГАЧИ,ТУТМАНИЦИ И БАНИЦИ за 2015год.. е за ЧЕРПАК С МЕРАК



Искам да благодаря на всички мои почитатели,приятели,последователи и тези които са отделили време за да ме подкрепят и гласуват за мен и моят блог. Това е голямо призвание за мен и също така отговорност да не спирам да ви радвам с хубави рецепти.
Всички сте всеки ден в моят свят и ще се радвам да е така и за напред.
Благодаря ви още веднъж на Иво и Илиян ,на спонсорите и Метро академия ,на СОФИЯ МЕЛ за подаръка ,който за мен е истинско богатство ,защото само тяхното брашно използвам.



Пожелавам на всички кулинари много вдъхновение и страст за готвене до другата годишна,и на БЛАГОВОДИТЕЛ  да стане традиция тази тяхна инициатива за да ни стимулират още повече.


4 коментара:

  1. Честита заслужена награда, Здравче! Тази година номинациите бяха доста интересни, беше забавно, аз също не успях да присъствам, но гледах видеото:). Желая ти нестихващи вдъхновения! *Брашното на София мел е предпочитано и от мен, просто няма грешка.:)

    ОтговорИзтриване
  2. Честита награда,Здравче-напълно заслужена!

    ОтговорИзтриване
  3. Точно тази награда ти приляга идеално! Честито!

    ОтговорИзтриване
  4. Честито още веднъж и тук, Зиче! Напълно заслужено!!!!!
    Бъди ни жива и здрава и все такива вкусни и пухкави погачи да ни показваш!
    Прегръдка, мила!

    ОтговорИзтриване