Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

събота, 13 юли 2019 г.

Домашно маскарпоне



Лесна и икономична рецепта за маскарпоне.
Стана чудесно и не се различава от купешкото ,даже направих с него и тирамису, и тортичка за да покажа.




Продукти
500мл.- готварска сметана 20%
става със всички 20% сметани,аз използвах последно тази
1бр.- сока от лимона

Сметаната загрях леко на котлона ,но внимавах да не заври.
Градуси не мога да кажа ,аз със пръста пробвах и ми пареше,тогава отстраних.
Махнах от котлона.
Прибавих изстисканият лимон и хубаво разбърках.
Няколко пласта марля поставих в голяма цедка и отдолу някакъв съд и изсипах сметаната да се оцежда.
Не се отделя много суроватка,няколко лъжички само за това не е нужно да е голям съда отдолу.
излиза около 450гр. готово маскарпоне в зависимост от гъстотата на сметаната която използвате.
Сложих ги във хладилника за една нощ там да се оцежда.



На другият ден имате готово маскарпоне




за направа на кремове  като прибавите пудра захар и ванилия,


тирамису ,


торти и за каквото се сетите.



Пробвайте и спестете пари и време .
Наистина стана чудесно!





”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~
При използване на снимки,рецепти и всичко от блога, моля посочете линк към съответната публикация!
”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

7 коментара:

  1. Точно така се прави и става идеално. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Как преценявате лекото загряване, като за сирене ли?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ами да стане топло но да не завира.Градуси не мога да кажа ,аз със пръста пробвах и ми пареше и отстраних.

      Изтриване
  3. Здравче,
    аз със сок от лимон и соево прясно мляко правя соево кисело мляко, което на вкус е много хубаво.
    Поздрави

    ОтговорИзтриване
  4. Браво за идеята! Не бях чувала за този начин, но определено ще се пробва :) Благодаря ви, поздрави

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ОПИТАЙТЕ ,НАИСТИНА СЕ ПОЛУЧАВА СТРАХОТНО ,МАСКАРПОНЕ.

      Изтриване