Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

четвъртък, 11 юни 2020 г.

Кадаиф бомбичка



ПРОДУКТИ
пакет точени кори
кадаиф на топки
50-60гр.-разтопено масло за намазване на корите


за сиропа
2ч.ч.-вода
2ч.ч.- захар
сока от един лимон/аз не слагам ,защото не ми харесва/
1бр. -ванилия

Разтопих маслото и всяка кора сгънах на две и  намазах със четка.

Сложих една топка кадаиф,обратно, на края на правоъгълника/Тука съм показала, че е в средата ,но ако се сложи във края и се навие ще е по хубаво защото на мен ми се разпукаха отгоре/


Загънах единият край после другият


И нагънах ,да се получи като плик

Сложих във тавичка подмазана с масло и отгоре ги намазах със останалото разтопено масло.


Пекох на 200гр до готовност.


Изчаках да изстинат и полях със НЕ много топъл сироп
/да може да се държи пръста в него/


Още една рецепта със кадаиф само, че по друг начин се оформя  КАДАИФ ДОЛМА


”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

Ако Ви харесват моите рецепти ,
може да ме следите и във Facebook
Също така и в Instagram

”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

При използване на снимки,рецепти и всичко от блога,
моля посочете линк към съответната публикация!

”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

2 коментара: