Последователи

събота, 26 февруари 2011 г.

ПИТКИ СЪС СИРЕНЕ И МАСЛИНИ




ПРОДУКТИ:
2ч.ч.-пр.мляко/топло/
2- яйца
6с.л.-олио
1с.л.-сол
2с.л.-захар
1кубче-жива мая
олио за оформяне и масло за мазане
около 1.200кг брашно за средно меко тесто/за хребопекарната да не маже под бъркалките/
чубрица
сирене изкиснато натрошено
МАСЛИНИ



ПРИГОТВЯНЕ:
В топлото мляко слагаме маята да се разтвори,и изсипваме в кладенчето направено с брашното и останалите продукти.
Може и в хлебопекарнята да се меси.
Да стане средно меко тесто.

Разделям тестото на 4 равни части

Едната разточвам на квадрат 20 на 20 мажа с размекнато масло ,ръся със натрошено сирене и чубрица .


Всеки ъгъл го запрятам към центъра получава се като плик.


Мажа пак с масло като попретискам с пръсти тестото.
Пак запрятам ъглите но сега с пръсти натискам силно в средата да се получи дупка.
В дупката слагам по 5 -6 маслини.


По същият начин процедирам и с останалите топки .
Готовите ги слагам в тавата от печката която съм намазала обилно с масло,или съм сложила хартия за печене.


Завивам тавата с кърпи и слагам във фурната която е включена на 50 градуса и чакам да втаса.


Когато удвои обема си включвам фурната на 180-190 градуса и пека до готовност.
Още топла я мажа отгоре с масло.

5 коментара:

  1. Зиче,много оригинална идея даваш с тези питки-вътре със сиренце и мерудийки,че и интересно сгънати,много ми харесват,ще ги пробвам обезателно!

    ОтговорИзтриване
  2. Ммм, чудни са, Зиче!!! Супер майстор си!!! И аз ще се възползвам от предложението ти :)!

    ОтговорИзтриване
  3. Изглеждат страхотно!
    Задължително ще ги пробвам!
    Благодаря за споделената рецепта!

    ОтговорИзтриване
  4. БЛАГОДАРЯ ВИ Момичета -МАРИЯ ,МИНА ,ЕЛИКСИР!
    Наистина импровизацията стана страхотна и днес когато ги раздадох на комшиите за бог да прости нали е Задушница всеки дойде да ми каже ,че толкова вкусни питки не са яли.
    Много ме зарадваха ,но пък и с много любов ги правих за хората които вече ги няма.
    Пробвайте ги сигурна съм ,че ще останете доволни.

    ОтговорИзтриване
  5. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...