Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

събота, 26 февруари 2011 г.

ПИТКИ СЪС СИРЕНЕ И МАСЛИНИ




ПРОДУКТИ:
2ч.ч.-пр.мляко/топло/
2- яйца
6с.л.-олио
1с.л.-сол
2с.л.-захар
1кубче-жива мая
олио за оформяне и масло за мазане
около 1.200кг брашно за средно меко тесто/за хребопекарната да не маже под бъркалките/
чубрица
сирене изкиснато натрошено
МАСЛИНИ



ПРИГОТВЯНЕ:
В топлото мляко слагаме маята да се разтвори,и изсипваме в кладенчето направено с брашното и останалите продукти.
Може и в хлебопекарнята да се меси.
Да стане средно меко тесто.

Разделям тестото на 4 равни части

Едната разточвам на квадрат 20 на 20 мажа с размекнато масло ,ръся със натрошено сирене и чубрица .


Всеки ъгъл го запрятам към центъра получава се като плик.


Мажа пак с масло като попретискам с пръсти тестото.
Пак запрятам ъглите но сега с пръсти натискам силно в средата да се получи дупка.
В дупката слагам по 5 -6 маслини.


По същият начин процедирам и с останалите топки .
Готовите ги слагам в тавата от печката която съм намазала обилно с масло,или съм сложила хартия за печене.


Завивам тавата с кърпи и слагам във фурната която е включена на 50 градуса и чакам да втаса.


Когато удвои обема си включвам фурната на 180-190 градуса и пека до готовност.
Още топла я мажа отгоре с масло.

5 коментара:

  1. Зиче,много оригинална идея даваш с тези питки-вътре със сиренце и мерудийки,че и интересно сгънати,много ми харесват,ще ги пробвам обезателно!

    ОтговорИзтриване
  2. Ммм, чудни са, Зиче!!! Супер майстор си!!! И аз ще се възползвам от предложението ти :)!

    ОтговорИзтриване
  3. Изглеждат страхотно!
    Задължително ще ги пробвам!
    Благодаря за споделената рецепта!

    ОтговорИзтриване
  4. БЛАГОДАРЯ ВИ Момичета -МАРИЯ ,МИНА ,ЕЛИКСИР!
    Наистина импровизацията стана страхотна и днес когато ги раздадох на комшиите за бог да прости нали е Задушница всеки дойде да ми каже ,че толкова вкусни питки не са яли.
    Много ме зарадваха ,но пък и с много любов ги правих за хората които вече ги няма.
    Пробвайте ги сигурна съм ,че ще останете доволни.

    ОтговорИзтриване
  5. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване