Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

петък, 2 март 2012 г.

ТОРТА "НАПОЛЕОН"



Срещах по интернет рецепти за Наполеонки и реших да си я направя по мой си начин с моето любимо яйчено кремче и вид на торта.Стана по вкусна от готовия Наполеон ,..поне така казаха в къщи (аз само едно парченце хапнах и на мен ми хареса)и за нула време се изяде.



Ето как я направих

1 пакет бутер тесто (800 гр). Белла

ЗА КРЕМА
продукти:
1 литър-прясно мляко
1/4 пак.-масло

1 ч.ч.-захар
3 пълни с връх с.л. -брашно
3 - жълтъка,
ванилия
тези три неща се смесват добре с малко водичка или мляко да стане каша.



1 литър- прясно мляко завира и се прибавя горната смес,
като е готов крема се слага 1/4 пак.-масло бърка се докато се разтопи.
Оставаме да изстине.



През това време правим 1 пакет бутер корите така....
Разрязах на две набодох с вилица да не се надуват и изпекох във фурната на 200-210 градуса.
Тъй като Много се надуха (въпреки третиране с вилицата:))))разрязах тестото наполовина за да станат по тънки кори.
Изрязах краищата на корите да станат еднакви.(запазете изрезките ще трябват за декорация)
В поднос сложих първата кора и намазах обилно с крема.
Така последователно наредих всички кори и крем като завърших с крем.(по желание може да си редите кори и крем аз наредих 4 кори)
Изрезките от корите , натроших отгоре за декорация.
Оставих за няколко часа да поеме крема преди да сервирам.



Безумно вкусна и бърза торта.

16 коментара:

  1. Зиче, разкошен е Наполеона! Толкова го обичам...ммм, а отдавна не съм яла. Ще се възползвам от рецептата ти и ще го приготвя в най-скоро време.

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Зичкаааааа, с тази рецепта ми взе сърцето ,мила ! Никога не съм правила наполеони и все ми се струва много сложно ! Сега обаче с твоята рецепта ще се пробвам :) ...пък кой ще я яде после ще видим :)))....че времето се затопли , а килата ...а си кривнала от пътя ,а са хвръкнали нагоре :))!
    Чаооо и много целувки :*!
    Хубав петък !

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна торта си накиприла, Зиче! Чудесна е!

    ОтговорИзтриване
  4. Това е един от любимите ми сладкиши, ама като се замисля, на мен май почти всички са ми любими :))) Много красиво ти се е получила тортичката, направо да я захапе човек.
    Хубав ден!
    Катето липсва от доста време, добре ли е?!?

    ОтговорИзтриване
  5. Майко мила,каква вкусотия. Убийствен е Наполеона,мила! Да си призная никога не съм яла домашен ,освен едни малки пакетчета готов наполеон. И от няколко дни една колежка ми говори какъв наполеон правела,но с обикновени кори.
    Твоя е зашеметяващ и веднага го записвам.Чакаме татито да си дойде и ще го приготвя,че той е главния медунчо.
    Поздравления и на патерици Честита Баба Марта!

    ОтговорИзтриване
  6. Е, как няма да се изяде веднага!!!!
    С този апетитен крем и хрупкавото бутер тесто!!!!
    Поздрави, Зиче и хубави почивни дни!!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Момичета благодаря ви по отделно на всяка една от вас за милите коментари.
    Наистина се получи много по вкусно от готовите.Всички рецепти бяха с правени кори но аз нали съм от тези дето да не се преуморя:)) си го направих с готови а кремчето си го обичаме и ни е любимо та затова с него го направих.
    Опитайте рецептата със сигурност ще ви хареса сигурна съм.

    Прегръщам ви милички!

    ОтговорИзтриване
  8. ЛИНЧЕ,днес щях да звъня на Катето но беше във неподходящо време и после като ме завъртя шайбата от ангажименти та чак сега сядам.
    Ще и звъна утре ,че вече е късно ,дано е добре... и в блога и не може да се пише не знам какво става...

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотна публикация. Продължавай в този дух.

    ОтговорИзтриване
  10. Ей, Зиче, бях забравила че съществува подобен сладкиш, а до преди 5-6- години го хапвах ежедневно;)
    С тази рецепта мога да си припомня за какво иде реч;)
    Хубав уикенд ти желая!

    ОтговорИзтриване
  11. Зиче, върна ме в детските години:), не че е било толкова отдавна:). Толкова го обичах едно време, но после нещо го развалиха. Сега като го гледам в предложение от теб, просто е неустоим! Със сигурност е по-вкусен от готовия наполеон! Честит празник!

    ОтговорИзтриване
  12. Зиче,до сега съм срещала рецепти за този крем с повече брашно,двойни на твоите.Не сме оставали доволни,все си докарва на брашно.Ще пробвам и твоята рецепта ,струва ми се да е това ,което ми се иска да опитам.Хубава вечер и до скоро!

    ОтговорИзтриване
  13. Това е Наполеон!!!Ряпа да ядат онези наполеонки в шарените пликчета!
    Царица си , Зиче!!!
    Пролетно настроение и много слънчице ти желая!

    ОтговорИзтриване
  14. Обзалагам се,че е била фантастична тортата ти,Здравче!Много ми харесва и на мен,мила!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  15. крема ми се получи супер рядък.Пишете положителни коментари,когато лично сте изпробвали дадена рецепта

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. АНОНИМКО... рядък е станал защото не сте изпълнили рецептата както трябва ,а за това не е виновна рецептата....

      Изтриване