Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

събота, 30 август 2014 г.

ПАМУК ПОГАЧА НА КИФЛИЧКИ





Simka Georgieva пусна оформянето ,постъпково как се правят тези кифлички и как се нареждат.
Благодаря Симка, моята не стана като твоето бижу, но следващият път ще се постарая повече!



Рецептата е за ПАМУК ПОГАЧА от турски сайт.
Emil Savchev   ни пусна преведена рецептата ,а той я е взел от Ароматно в кулата на вещицата.
Хареса ми това ,че няма яйца и стана невероятна.
Наистина е като памук и много вкусна.



продукти
1 ч.ч. (240 мл) топло прясно мляко
1 ч.ч. (240 мл) топла вода
1 ч.ч. (240 мл) олио
5 с.л. захар /ако не искате да ви сладни сложете 2с.л. захар/
1 с.л. сол
½ пак. (20 г) прясна мая /аз сложих 1бр 7гр.-суха/
6 ч.ч. (840 г) брашно /на мен ми отиде малко повече около килограм/
1 жълтък за намазване

Начин на приготвяне:

Маята и 1 с.л. захар се разтварят във водата.
Покрива се с кърпа и се оставя настрани за 10-15 минути.
Ако е суха направо се сипва в брашното.
В купа се слагат 3 ч.ч. от предварително пресятото брашно.
В кладенче в средата се сипва сместа с маята, млякото, олиото.
Сипва се захарта и солта./захарта може да намалите на 2с.л. ако не искате да ви сладни/
 Разбърква се с лъжица.
Меси се до меко и еластично тесто като постепенно се добавя от останалото брашно.
В машината си знаете как се меси аз в машина я замесих  smile3503
ОФОРМИХ ВЕДНАГА!!!

Разделих тестото на 2 топки и разточих на тънко и в кръг.



Имам съгласието на Симка / Уважавам толерантността и затова, макар и със закъснение, имате моето съгласие./ да пусна нейните снимки постъпково, защото моите не станаха ,а и тавата ми беше по голяма и не се справих с нареждането.
Ето нейните кифлички  правени все едно на машина. :)



Редят се в тава,28см. покрита с хартия за печене,както е показано в  колажа.
Втасват 40-50 минути на топло, или завито с кърпа във фурната на 50 градуса.
Хубаво изчакайте да удвои обема си и тогава печете!!!
Мажат се с жълтък+1с.л.олио.
Ръси се със семена.
Пече се при 180°C за 40-50 минути.
Хубаво препечете погачата за да не остане глетава!!!





Можете по желание да сложите каквото искате като плънка ,сладка или солена ,също и отделни кифлички да направите от тестото стават невероятни!

Това е друго оформяне със половинки кифлички и тя стана много красива!

П.П.
Сглобих рецепта и оформяне ЛИЧНО АЗ!  .... стана невероятна комбинация и е факт, че аз съм ПЪРВОИЗТОЧНИКА  на точно тази комбинация 
ПАМУК ПОГАЧА НА КИФЛИЧКИ!!!
Радвам се ,че такъв интерес предизвика тази моя публикация!!!
Вече много време е хит по кулинарните групи,въпреки недоволството на някои злобни човечета ,на които им било писнало от памук погачи. 
Посочила  съм  от кого съм взаимствала рецепта и оформянето /благодарила съм на когото трябва/ и ако сте маааалко по умни, ще видите кой е първоизточник!!!
”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 

Ако Ви харесват моите рецепти, може да ме следите и във 
 Facebook, страничката ми е - "Черпак с мерак" 
 И в Instagram,- zdravkaziche
  
 ”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 

При използване на снимки, рецепти и всичко от блога, моля посочете линк,
 към съответната публикация! 
ПРИДЪРЖАЙТЕ СЕ КЪМ ЗАКОНИТЕ ЗА АВТОРСКО ПРАВО, МОЛЯ ВИ!!! 

”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

121 коментара:

  1. Здравче, страхотна е! И на мен ми е интересно без яйца че е станала такава пухкава, а и оформлението е по много оригинален начин!
    Приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тиле факт така е мислех си ,че без яйцата и с това олио една чаша нищо няма да се получи ноооо резултата е невероятен!!!
      Прегръдки!

      Изтриване
  2. I love the way you made it. Looks so good. Enjoy it. Regards:)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много е лесен начина Зори ,пробвай и ще се увериш.
      Поздрави!

      Изтриване
  3. Изглежда страашно пухкава. Дали ще стане тестото за кифлички с плънка?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще стане със сигурност ,но по препечени може би ,защото вътре наистина е много пухкаво. Опитайте няколко да направите .
      Поздрави!

      Изтриване
  4. Прекрасна питка, толкова е нежна и красива!
    Аз съм опитвала тесто от този вид и наистина става много пухкаво и вкусно!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Какви конци,какво чудо....
    Зиче,справила си се чудесно!

    ОтговорИзтриване
  6. Маже ли се с мазнина като се оформят кифличките? Благодаря...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. НЕ АЗ НЕ СЪМ МАЗАЛА С НИЩО ...разточвам ,навивам. това е то достатъчно мазнина има в тестото .

      Ако е друто тестото ще трябва да се маже.

      Изтриване
  7. Здравей! Поздравления за питката, изглежда вкусна. Искам да питам, ако сложа повечко захар, тъй като искам да е сладка питка, дали ще стане? Да не разваля рецептата.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сложете още толкова ако искате ,.....мисля ,че няма да има проблем ,освен по бавно да втасва.
      Ще се получи като козунак.

      Изтриване
    2. Аз сложик 3 лъжици повече захар и 1 час не иска да втаса

      Изтриване
  8. Страхотна питка!
    Имам въпросче- Не трябва ли втаса тестото преди да се оформи?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не никога не втасвам два пъти тесто и за това съм писала с големи букви ВЕДНАГА ОФОРМЯМ!

      Изтриване
  9. Прекрасно! Толкова примамливо вкусно изглежда! Непременно ще направя, благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Йоли, искрено благодаря за оценката ,много се възгордях да знаеш :) Ти си ми кумира за това !
      Като направиш ще чакам да се похвалиш. ;)

      Изтриване
  10. Зиче, и аз направих тази чудна питка.Следващия път с плънка на кифлички.Благодаря от сърце-целувам те!

    ОтговорИзтриване
  11. Питката ти е превъзходна Здравче , много апетитна.Аз също я пробвах, направих две питки - за 15септември - дъщеричката ми е първолаче.Едната се изяде в къщи, а другата беше за децата в клас.Много я харесаха.Спазих всичко както го беше описала, само ги оформих по различен начин и питките станаха чудни. Сега гледам си правила редакция. Брашното ми отиде точно колкото е по рецепта. При печенето само в началото си включих на долен реотан за кратко, че така си знам фурната, а после я покрих точно както беше описала на 15 минута.Опече се за около 40 минути .За няма и три часа бях готова с две питки, направо не повярвах, защото обикновено за това време правя една , защото винаги ги оставям да втасат по два пъти .Но вече знам че тази е идеална и на вкус и за изпълнение :) .Благодаря за споделената рецепта

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Иве за доверието.
      За оформянето всеки може да си я прави както си иска ,а за брашното на мен ми отиде толкова а оригиналната рецепта е с по малко брашно. По принцип брашното не може да се прецени с точност защото брашната са различни аз например в момента работя с тип 650 също и от гъстотата на прясното мляко зависи ...та това е за брашното.
      Радвам се че ви е харесала и един съвет ,каквато и пита да правиш никога не втасвай два пъти ,защото разлика няма. Омесваш тестото ,оформяш , втасваш и печеш. Аз даже на по висока температура 150 съм втасвала и едновременно пекла и накрая увеличавам на 180 градуса и пак става.

      Изтриване
  12. Страхотна е, Зиче и така добре написано всичко. Тесто с прясно мляко и аз съм правила, то всеки, който обича да меси често е правил, но това оформяне го виждам за пръв път и много ми харесва. Предполагам, че е наречена памук, защото е много пухкава и мека тази погача. На мен не ми е писнало от нея, въпреки, че много се върти във ФБ, това показва, че наистина е хубава рецептата. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Зиче!!! Омесих я:))) такова тесто за пръв път виждам, страхотно е, толкова меко и пухкаво. Има разлика с другите теста, нищо, че е с прясно мляко. А оформянето - красота. Ох, дано и с печенето да се справя:))) Благодаря ти!

      Изтриване
    2. Станала е невероятна Катенце видях я и се радвам ,че ви е харесала и на вкус. Целувки!

      Изтриване
  13. Зиче, здравейте.
    Попаднах случайно тук и бих искала да направя едно уточнение.

    Рецептата за Памук погача, която представяте е от моя публикация от 15 април 2013 г. Впоследствие направих и публикувах нови трансформации като винаги съм посочвала източниците си.
    Действително оригиналната рецепта е от посоченият от Вас турски сайт, но лично аз преведох (с помощта на Гугъл преводача) и нагодих според личните си предпочитания - прясна или суха мая, количество сол и захар и прочие.
    Това е най-успешната рецепта за питки, която съм правила, а се оказа и една от най-четените в моя блог.

    Без значение как се разпространява, радвам се че повече любители на тестените изделия са се докоснали до меките и уханни погачи.

    За тези, които са одобрили рецептата, предлагам да навестят "Тестени магии" в блога ми, за да видят останалите трансформации - Питки-цветя с мак за Цветница, Охлювчета със сирене, Раирани питки с ементал.

    Пожелавам ви успешни кулинарни начинания!

    ОтговорИзтриване
  14. Здравейте, отново.

    Пропуснах да уточня, че цитираният Емил изпрати своите впечатления и снимки на погачата, която е направил, в писмо от 16 юни 2014 г. на електронната ми поща за моята рубрика „Не е трудно, аз също опитах!”. Вероятно е пропуснал да посочи източника на преведената рецепта.

    Вероятно ще бъде интересно как стигнах до тази рецепта. Дълго издирвах в турски сайтове рецепта за тестени изделия, след като при едно пътуване до Турция през 2012 г. бях запленена от мекотата и уханието на техните печива. Така, в следващата година, попаднах на прекрасния блог на Пелин и открих рецептата, която стана основна у дома. След няколко опита, уточних точното количество на брашното, тъй като в своята рецепта тя го определя като „колкото поеме”. Прецизирах количеството на всички продуктите в грамаж и вместимост на чаената чаша, която обичайно използвам за моите рецепти. През февруари писах на Пелин за разрешение до публикувам в блога си, а това стана факт през април 2013 г. Идеите за две от трансформациите по отношение на оформянето на питчиците са също от Пелин. Така, че препоръчвам на всички нейния фантастичен блог.

    С приятелски поздрав!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. The witch, радвам се ,че писахте и в същото време ме поставихте в неудобно положение ,че не съм посочила вас като източник,НО аз съм го видяла от Емил и това ,че той не е написал ,че от вас е взел превода аз не съм виновна.
      Аз сглобих рецепта с оформяне и стана бум във интернет пространството за тази пита.Благодарна съм и на вас за това ,че сте положили усилия за тази рецепта.
      Ако дадете линк за блога ви там където е рецептата ще посоча и вас във публикацията си ,няма проблем. Аз винаги съм била коректна спрямо източниците от които взаимствам нещо. Търсих я в блога ви но не я намерих ,за да ви посоча.
      В интерес на истината питата доби популярност от оформянето и , и името.
      Това е ....аз не се чувствам виновна ,че хората точно така в този вид я харесаха,а не в оригинала ,на питки.
      Хубава и прекрасна вечер ви пожелавам!

      Изтриване
  15. Здравейте, Зиче.

    Чрез коментарите си ни най-малко съм искала да търся вина или популярност. Затова не бива да се чувствате виновна или в неудобно положение. Напротив, поздравявам Ви, че направихте рецептата на Пелин с моите уточнения толкова известна. Ако съм пожелала моя блог да е популярен, щях да положа повече усилия в Мрежата, за да го популяризирам - чрез кулинарни и други сайтове, чрез фейсбук и т.н. Но не това е неговата цел; по-скоро блогът е моето бягство.

    Това е линк към моята рецепта за Памук погачи - http://towerwitch.blogspot.com/2013/04/blog-post_15.html

    От 17 ноември, понеделник, очаквайте в кулата новото седмично предизвикателство "7 дни - 4 различни памук погачи".
    Ей, ;))), за да не си помислите отново нещо лошо, предизвикателството е рубрика в моя блог. Ще представя 7 различни рецепти на Пелин, които съм приготвяла през последните 2 години - всяка от тях е истинско вълшебство. Ще се радвам да ги харесате.

    Надявам се да ме посетите в скоро време. Очаквам Ви.
    С поздрав от кулата!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. The witch ,голям проблем настана с тази пита ...крадат и не посочват източници ,карат се и обиждат ,че не е моя рецептата ТА АЗ НИКОГА НЕ СЪМ ПРЕТЕНДИРАЛА ,ЧЕ Е МОЯ И АКО СЪМ ИСКАЛА ДА Е ТАКА НЯМАШЕ ДА ПОСОЧА В НАЧАЛОТО НА ПУБЛИКАЦИЯТА СИ ИЗТОЧНИЦИТЕ КЪДЕТО СЪМ Я СРЕЩАЛА . Тъй че всякакви спекулации вече ми се отврати и от хора завистливи , правещи се на защитници на крадците които не се сещат ,даже да споменат от къде са я виждали. Пак казвам благодаря за това ,че сте я превели и сте я пуснали някога а това дали искате да е популярен блога ви си е ваш проблем и вие си решавате.Аз също не съм искала слава с памук погачата но се случи с комбинацията на рецепта и оформяне и за това част от рецептата ,тази на кифлички е моя. лИНК КЪМ ПАМУК ПОГАЧАТА СЪМ ДАЛА В ПУБЛИКАЦИЯТА ТЪЙ ,ЧЕ ВСЕКИ МОЖЕ ДА ВИДИ ПЪРВОИЗТОЧНИКА НА ПРЕВЕДЕНАТА РЕЦЕПТА ,И МИСЛЯ ,ЧЕ СЪМ ДОСТАТЪЧНО ТОЛЕРАНТНА ЗА ТОВА.
      Успех на блога !

      Изтриване
  16. Здравйте.бихте ли споделили последователността на продуктите за месене в машина.благодаря предварително

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз всичко слагам в машината и пускам програмата... Брашното постепенно добавям докато спре да маже под бъркалките.

      Изтриване
    2. Благодаря за отговора.Днес опитах,но не ми се получи...:( по принцип.не мога да меся,та затова с машината,но и друг път съм опитвала,пак не става.дали брашното,не мога да докарам като количество... (

      Изтриване
    3. Сибел какво не стана ? Какво брашно ползвате? Колко време втасвате? колко ви е меко тестото да не би да е много меко?

      Изтриване
  17. Здравейте Зиче! Днес искам да направя Вашата погача и ако стане да пусна снимка във FB, с линка към Вашия блог. Искам и други мои приятели да видят кулинарните Ви вкусотии! Успех!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дари пускайте няма проблем мила!

      Изтриване
    2. Днес за втори път правя погачата. Вкусна и прекрасна,стана царица на масата. Пожелавам ви щастлива и успешна Нова Година, гответе и ни радвайте, учениците сме много, а дегустаторите още повече! И всичките доволни!

      Изтриване
  18. Здравейте, прекрасен блог със страхотни рецепти и чудесно обяснение. Искам да Ви попитам дали погачата би се получила, ако млякото се замени с вода, за да може погачата да бъде приготвена за Бъдни вечер?

    ОтговорИзтриване
  19. Искам да попитам, ако я направя тази вечер дали ще е така хубава и на другия ден?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В къщи не се застоява дълго ,но хората казват ,че и до три дни е пухкава и не се променя.
      Тъй ,че ще е хубава ,спокойно може да я направите и предишният ден.

      Изтриване
  20. Здравейте,
    Искам да направя питата, но дали ще стане с пълнозърнесто брашно? Казаха ми, че по принцип е хубаво да се смесят пълнозърнесто с бяло, но така и не намерих какво трябва да е съотношението. Според Вас как трябва да е?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте! Наистина ,че така трябва да се смеси иначе само с пълнозърнесто става като тухла не може да се яде.
      Аз по принцип когато съм правила съм слагала ПРИМЕРНО:500 гр бяло пшеничено брашно
      350 гр. пълнозърнесто брашно... или пълнозърнестото винаги трябва да е по малко от бялото.
      Това е... и успех с питката!

      Изтриване
  21. Благодаря за подробното обяснение,никога не бях правила погача но се получи страхотна :)ето и малко снимки :https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10203942255260957&set=pcb.10203942256620991&type=1&theater

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ани ,бравооооооооо...много добре се е получила и се радвам ,че съм била полезна.
      Прекрасна вечер!

      Изтриване
  22. Здравейте! Интересува ме ако направя 50/50 олио + масло, ще се получи ли питката или ще се вдлети?

    ОтговорИзтриване
  23. Благодаря за хубавата рецепта и красивата погача!

    ОтговорИзтриване
  24. Направих всичко,както пишеше,но когато започна печенето питката спадна :-(.Когато се опече беше мека и пухкава,но тънка.Къде сгреших?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кога спадна питката когато отворихте фурната или сама си спадна ?При печене може да сте направили нещо, което не е трябвало например: сте отворили фурната и сте обръщали тавата,другото което се сещам може и да сте я превтасали питката и тогава става така,също за тънката питка става и от голямата тава в която сте пекли. Това е което се сещам ,иначе вие сте първата при която не се е получила.Опитайте отново и съм сигурна ,че ще се получи.

      Изтриване
  25. Здравейте,ако моята е суха пак ли се добавя вода

    ОтговорИзтриване
  26. А дали ще се получи пак ако сложа някаква плънка на охлюфчетата? Например сирене и яйце?

    ОтговорИзтриване
  27. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  28. Здравейте! Предварително се извинявам за глупавия въпрос :) но може ли да споделите как я изпекохте тази красота.Искам да я направя но не съм на ти с печенето,няколко пъти изгарям от горе а вътре остава глетаво.Искам да знам на кое ниво на фурната се пече,само с долен реотан,долен с вентилатор или горен и долен с покриване със фолио ако започне да е готова от горе :) Предварително благодаря! Искам да се науча,а Вие сте чудесния пример за мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Извинете за късният отговор.
      Пека на нормална фурна на най долно ниво на решетката.
      По принцип винаги на 180 градуса и се получава ....ако на по силна фурна се пече понякога остава глетаво защото изгаря отвън а вътре няма време да се изпече.
      Опитайте на слаба фурна и се надявам да се получи. За вентилатор когато пускам ,слагам тавата на средно ниво и тогава пека на 170 градуса. Това е ,дано да съм помогнала.

      Изтриване
  29. Здравейте, вече няколко пъти я правя и става невероятна. Предстои ми 1-ви рожден ден на дъщеря ми и искам да я направя, но предвид останалите подготовки искам да попитам мога ли да приготвя тестото (а може би и самата питка) предната вечер и да я изпека сутринта? Благодаря предварително

    ОтговорИзтриване
  30. Здравейте, вече няколко пъти я правя и става невероятна. Предстои ми 1-ви рожден ден на дъщеря ми и искам да я направя, но предвид останалите подготовки искам да попитам мога ли да приготвя тестото (а може би и самата питка) предната вечер и да я изпека сутринта? Благодаря предварително

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И самата питка може но трябва да станете рано да я изкарате от хладилника за да втаса хубаво.

      Изтриване
  31. Здравейте!Поздрави за чудесната питка.Искам само да попитам,ако направим питката и я сложим в хладилника,няма ли пак да втаса.Принципно като меся тесто,половината от него слагам в хладилника в торбичка и то пак си фтасва,на другия ден трябва да го премеся и чак тогава оформям.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може да я сложите в хладилника но не знам като я изкарате и я сложите във фурната да се пече няма ли да спадне ,защото тестото е студено а фурната топла.Никога не съм опитвала така. Аз предпочитам да си я направя на момента или ако рано за другият ден ми трябва вечер си я правя и като изстине я увивам в стреч и си е също така хубава на другият ден.

      Изтриване
  32. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  33. Здравейте!Вече два пъти правя питката и става невероятна само не и на конци.Имам въпрос-дали ще стане пак така вкусна и пухкава ако добавим още една чаша вода вместо прясно мляко за да е постна питката?
    Благодаря ви!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Конците стават от многото месене.
      Иначе само с вода също става и то постна,да :)

      Изтриване
  34. Зиче, благодаря ти за чудесната и сполучлива рецепта!
    Погачата е наистина перфектна и на вид и на вкус!
    Най после успях да е снимам и да е публикувам и в моя блог, защото всички винаги ме питат за рецептата!
    Може да погледнеш при мене как се получи7
    http://lecker-mit-gerim.blogspot.de/2016/06/perfektes-weibrot.html
    Приятна и спокойна вечер!

    ОтговорИзтриване
  35. Здравей!
    Уникална погача! От първия път ми се получи, а от тогава сигурно 5 пъти съм я правила и вдички вкъщи я харесват!

    ОтговорИзтриване
  36. Тестото ми се получи идеално с посоченото количество брашно, втаса и се опече без проблем, но при изстиването леко спадна в средата. Някой да посочи възможни причини?

    ОтговорИзтриване
  37. Здравейте, спазих точно рецептата и се получи страхотна погача, моите тави може би са по-малки, една голяма и една малка се получиха, втаса за няма и 30 мин. Благодаря Ви. И аз в хлебопекарна месих, че имам боки в ръцете. Хубав ден от мен. Поздрави, Светла Пенчева

    ОтговорИзтриване
  38. Наистина е страхотна на вкус
    След изпичането я покрих с кърпа и ми спадна в средата,дали е от покриването?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. НИКОГА НЕ ЗАВИВАЙТЕ пити с кърпа ,това са финни теста и с много мазнина за това спадат.Също така печете по дълго време.

      Изтриване
    2. Благодаря
      Втори път без да покрив пак спадна

      Изтриване
    3. Мануела ,нещо не го изпичате тестото явно ,знам ли? Пробвайте ,защото на толкова хора става само на вас не се получава,значи вие нещо не правите както трабва.
      Поздрави!

      Изтриване
  39. Приготвих погачата но добавих сирене.Уникалнп вкусна е.Вече ще ползвам това тесто.
    Благодаря

    ОтговорИзтриване
  40. Току що попаднах на тази рецепта и мисля да я изпробвам. Когато стана готова, ще рапортувам. :)

    ОтговорИзтриване
  41. Поздравления за невероятната рецепта,вече ползвам само нея.Интересува ме какво ще стане ако дложа 1 цяло кубче мая.Желанието ми е да стане още по надигната.Сега пека в тава с диаметър 32,може би ако пека в по малка и по висока.
    Дайте съвет моля

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Маята когато е в повече не прави висока питата.
      Просто си сменете тавата с по малка и ще ви е по висока ,но трудно ще я опечете защото това е тесто с доста мазнина и се пече бавно и трудно.Ако го оставите малко не доизпечено ще ви спадне и ще стане теклаво. Иначе за висока пита ако искате разгледайте и другите ми рецепти имам пити по 20см. високи:) но тестото вече е друго.

      Изтриване
  42. Много хубава рецепта за погача :) Аз я направих днес и стана уникално вкусна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за доверието и се радвам ,че ви е харесала!

      Изтриване
  43. Здравейте,ако правим солена питка и сложим сирене преди да навием теябва ли да се маже с мазнина

    ОтговорИзтриване
  44. Правя рецептата сигурно за пети-шести път, някой път със сирене, някой път без, или пък смесена. Рецептата е много сполучлива. Единствено не ми харесва послеписа в цялото оформяне на рецептата. Бъдете над нещата 😋

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за написаното и мнението ви.
      Просто не знаете предсловието на цялата тази злобарщина и за това,БЯХ ПРИНУДЕНА ДА ГО НАПИША.

      Изтриване
  45. Здравейте може ли един въпрос ако искам да я направя с 500гр брашно трябва ли да намаля мляко вода олио на 120 и ще стане ли с 500 гр брашно

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Разбира се ,че трябва ,всичко е дозирано според продуктите!

      Изтриване
  46. Здравейте, направих питата като следвах рецептата ви, но вече минава повече от час а не втасва. Използвах суха мая и я смесих с 1 с.л. захар и водата. Тук ли ми е грешката? Направо в брашното ли трябваше да добавя маята?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма проблем и с вода да се разтвори НО е по удобно в брашното да се обърка.
      За втасването е така заради захарта която е в повече от обикновените пити.Сложете във фурната завита с кърпа и пуснете на 50 градуса да втаса по бързо.
      Успех!

      Изтриване
  47. Отговори
    1. На много хора е любима и това е хита на питите от години!

      Изтриване
    2. ....и на мен ми е любима и резултата е винаги зашеметяващ. Бях я намерила от друго място. Тук всичко е същото, само ми се струва, че в твоята рецепта сухата мая е възмалко.

      Изтриване
    3. и още тавата от 28 см, според мен, е прекалено малка за това количество тесто. подходяща е 36 см тава или по-малка, но по-висока, но се разваля фасона на кифличките

      Изтриване
    4. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
    5. luchi Тази рецепта е ЛИЧНО моя аз съм я пуснала за първи път и ако сте я видели някъде другаде ,това значи ,че е моята! Също така за тавата ,вие ако искате и в 50см я печете ,това си е ваш избор и на всеки който я прави.Аз така я правя и става невероятна.Колкото до маята ,резултата се вижда и мисля ,че всичките ви въпроси са безпредметни!

      Изтриване
  48. Здравейте, 1 пак. суха мая или 20 гр. прясна не е ли малко за толкова много брашно?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. НЕ Е малко..... така я правя винаги и виждате резултата. Щом е написано ,значи е така!

      Изтриване
  49. Здравейте! Ще пробвам питката за прощапулник на малката. Мога ли да заменя олиото изцяло с разстопено масло или това ще повлияее на крайния резултат?

    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  50. Здравейте. Рецептата е уникална. Колкото пъти я правя толкова пъти ми се получава Даже я замесих и за козунак само че добавих 2 яйца и още малко брашно. Чакам да се опекат и снимка ще кача.
    Много благодаря за рецептата:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Браво,много се радвам и дано се е получило,но и няма как да не се получи защото има доста мазнина и става като козуначено тесто.Ще чакам да споделите как се е получил!

      Изтриване
  51. Здравейте!Чудесно изглежда! Поздравления!
    Имам няколко питания:
    Колко време (горе-долу) е месенето в машинта за хляб и коя програма използвате?
    Тестото през цялото време ли втасва на включена фурна на 50° или е загрята ( на 50°) и когато го сложим в нея, изключваме фурната?
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Когато спре да ви маже под бъркалките тестото е готово. Меся на бързата програма,около 5 мин се меси.
      Когато оформите завийте тавата с кърпа и сложете във фурната като е включена на 40-50 градуса постоянно докато втаса /поне моята винаги на толкова я включвам./Когато втаса, изваждате ,мажете с жълтъка и слагате отново и включвате на 190 градуса да се пече.

      Изтриване
    2. Много, много благодаря!

      Изтриване
  52. Погачата е супер похвали за хубавата рецепта правя я почти на всеки празник и всеки път извинявам гостите

    ОтговорИзтриване
  53. Е не стана,остана си глетава,спазих точно рецептата но това не е моята питка

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много съжалявам ,че не ви се е получила.Вижте в раздел ПИТИ там има други рецепти може да ви хареса някоя и да ви се получи.Благодаря за коментара!

      Изтриване
  54. Уникални кулинарни рецепти! Благодарим Ви, уважаеми, че споделихте тази радост с нас!
    Поздрави от "Готвим с Любов" team ! 👨‍🍳🍲☆

    ОтговорИзтриване