Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

вторник, 29 октомври 2013 г.

МАРИНОВАНО СИРЕНЕ



Много разпространено е напоследък това сирене и реших да го направя и аз.
Рецептата я направих така както аз прецених и каквито подправки имах в наличност.


краве сирене

маринатата:
1 стрък чубрица
1 стрък магданоз
1 стрък босилек
1 стрък мента
няколко иглички розмарин
1 ч.л. черен пипер
150 мл зехтин

Нарязах сиренето на кубчета и ги сложих в буркана като по между тях прибавях и стръкове от пресните подправки.
Залях със зехтина.
Затворих с капачка и обърнах два три пъти буркана да се смеси всичко хубаво.
Съхранявайте в хладилник 5 дни /но ако е чист зехтина се втвърдява в хладилника тъй ,че можете да си го държите на по хладно място завит във фолио/и след това вече е готово за консумиране.

Подправките могат да се променят според вкуса ви кой какъвто аромат обича, няма ограничения!
Невероятно е на топъл краешник хляб или препечени филийки! chef


11 коментара:

  1. Бойка Стоянова29 октомври 2013 г. в 12:55

    Зиче,ако зехтина е чист НЕ го слагай в хладилника.Чистият зехтин се сгъстява и става като маргарин на ниска температура.По-добре завий бурканите с аломиниево фолио и ги съхрани на хладно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. БОЙЧЕ АЗ НАПРАВИХ ТАЗИ ГРЕШКА С ЕДИН БУРКАН И ТАКА СТАНА...Сега вече знам :)

      Изтриване
  2. От мене краешника от тебе сиренцето докато направя и аз, аморе :)!
    Като гледам от всичките подправки нямам само чубрица, но пък имам пресен риган, ще стане, нали?
    Една силна прегръдка от мен, Зиче :* !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще стане аморе разбира се! Подправките се слагат според това кой какво харесва като аромати аз ще пробвам и със лютичко следващото зареждане.
      ТИ СИ СЛОЖИ ПОВЕЧКО БОСИЛЕК ВИЕ ТОВА ИМАТЕ В ИЗОБИЛИЕ ТАМ:)
      Силно те прегръщам мило приятелче!

      Изтриване
    2. Заложих го вече, аморе и сложих едно малко кръгче нарязана люта чушка:) .....сега ще чакам, а правих по една рецепта хляб с пшеничен грис та като стане сиренцето ще пусна и един пост с него :) !
      Целувки, Зиче:*!

      Изтриване
  3. Ммм, и аз си имам бурканче :) и си го чакам с нетърпение.
    Поздрави, Зиче!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесно е и какви апетитни бурканчета! Досега мариновано сирене съм пробвала само от магазин, не съм си правила още в къщи. Всъщност в бурканчета не съм правила, иначе сиренце обичаме със зехтин или олио с подправки и червено пиперче:). Зиче чудесни бурканчета, пак да кажа! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце пробвай с любими подправки ваши си и ще видиш ,че ще ви хареса а зехтина който остане в салати си го сипвам и става екстра.
      Прегръщам те!

      Изтриване
  5. Това сиренце го знам от 10-15 години от една колежка,но изобщо не се сещам да го направя.Аз направих тази грешка с чист зехтин и сушени домати и ми стегна и се чудих какво стана,а то било от зехтина.Сега ще го изкарам да видя какво ще стане и дали няма съвсем да прецакам нещата.Благодаря за подсещането ,мила -прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Извади го от хладилника да се разтопи но моите и така си го изядоха топиха с хляба и сиренцето.
      Прегръдки и от мен миличка!

      Изтриване