Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

четвъртък, 23 февруари 2012 г.

Ребърца и пилешки крилца със сладко кисел сос






продукти:
свински ребра и пилешки крилца
осолих ги и натърках с червен пипер .
Една чашка бира и малко олио сипах в тавата.
Така запекох във фурната до готовност.



Поднесох със
СЛАДКО КИСЕЛ СОС:
Захар се карамелизира и щом е готова върху нея се изсипва смес от:
кетчуп,
лют пипер(малко),може и без него
соев сос,
балсамов оцет.
Съставките са "на око".
После се бърка,докато се редуцира до желаната гъстота(като разредена боза) и се намазва месцето,като се запича още малко.
Аз направо ги полях със сладко киселия сос и даже не ги запичах, така ги консумирахме.

Безумна вкусотия се получи.




Рецептата за сладко киселият сос я видях от Фани.

18 коментара:

  1. Ееее,Здравче,много вкусни тез ребърца-и с този сос.Много ми допада сладко кисел сос към нещо си....Много апетитни,да ги започна и няма да ми се спира....
    Блазе ви-добре сте си похапнали.
    Лека нощ-прегръдки ,миличка!

    ОтговорИзтриване
  2. Здравче,и у нас дъщерята умира за сладко кисел сос,ще опитам непременно и твоята рецепта!Пък с ребрата и крилцата,ммммм...пак ще ми се види обяда мнооого далечен!
    Както винаги готвиш толкова вкусно,да си оближе пръстите човек!
    Много хубав петък,другарче!

    ОтговорИзтриване
  3. Зиче, ще умрем от преяждане с твоите вкусотии :)
    Да си призная все още не съм правила сладко-кисел сос. Преди няколко години в един китайски ресторант ядохме хапки с такъв сос, но бяха сложили нещо ужасно,ако не се лъжа конфитюр или кой знае какво. И сега не смея да се престраша.
    Обаче ти така съблазнително ме предизвикваш с тези ребърца, че ако ги види половинката-отърване няма. Ще се правят.
    Поздравления и усмихнати слънчеви дни!

    ОтговорИзтриване
  4. Зиче, този сос е голяма вкусотия! Веднага записвам рецептата. А в съчетание с ребърцата и крилцата е просто неустоим! Страхотна рецепта!

    ОтговорИзтриване
  5. ЖИВЕ, щом обичаш такъв сос пробвай го моя много е сполучлив.
    Хубав петък и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  6. РОСЕ,опитай соса ако е различен от твоята рецепта ,ще останеш доволна.
    Хубав петък и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  7. НИНЧЕ , в къщи децата обожават сладко кисел сос и са ме заврънкали от една седмица за ребърца и крилца със сосчето.Ядат го соса със всичко и с картофки много обичат и с панирани неща. Опитай става за пет минути рецептата и е много добра.
    Хубав петък и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  8. КАНДИ, наистина е вкусотия пробвай ти имаш фантазия и можеш и с други ястия да го комбинираш.
    Хубав петък и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. Не се спираш, ей ...все вкусни неща и влезя ли тук преглъщам ли преглъщам :) ...много хУбаво това сладко-кисело сосче ,аз ще го пробвам на ребърца от барбекю ....сигурно ще е страхотно и така :)! Чао ,мила и спокойни почивни дни ! Ама като те знам как не си намираш място :) кой знае какво ще измислиш ! Целувки !

    ОтговорИзтриване
  10. Ванче, ребърца на барбекю са още по хубави но аз барбекю нямам та на фурна си ги правя.
    Целувки и от мен миличка!

    ОтговорИзтриване
  11. Зиче, ребърцата ще пропусна, не виждам какво им ядете на тях, макар мъжът ми да ме убеждава в невероятните им качества ежемесечно;)
    Обаче крилцата и сосчето мога да отмъкна цялата порция;)
    Хубави почивни дни и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  12. Мъхче крилцата не можах да снимам просто не останаха за това ...аз също повече харесвам крилца...
    И на теб хубава събота и неделя ЦЕЛУВКИ!

    ОтговорИзтриване
  13. Обожавам печени ребърца, много ми харесва да огризвам кокалчетата :))) А сосчето... направо красота! Определено ще се пробва в най-скоро време и ще докладвам!
    Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  14. Линче, със сигурност ще ти хареса сосчето ,ще чакам да се похвалиш.
    Хубава събота и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  15. Много апетитно, прекрасни са!Много обичам този сос!Хубави празници!

    ОтговорИзтриване
  16. Ей, залепнах, да знаеш.Бива ли да е толкова апетитно!?
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  17. Com molho agridoce... isso é uma tentação... porque é bom demais!!!

    Um belíssimo dia para você!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.

    ¸.•°`♥✿⊱╮
    ღ°ºBrasil♫º

    ОтговорИзтриване
  18. О, много обичам ребърца! Чуднички са твоите и много апетитни:)

    Честита Баба Марта!
    Здраве, щастие и много късмет да ви донесе:)

    ОтговорИзтриване