Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

неделя, 26 февруари 2012 г.

ПРОСТЕТЕ МИ!

ПРОШКА

Прошка търся от вас, приятели,
а моята - вече ви давам!
Бъдете на съдбата си ваятели,
че възможност такава

Създателят дал е! Благословил
човешкия род - частица да носи
от неугасимия огън! И е простил
щенията и глупавите въпроси!

Смирени - да поискаме и да дадем
прошка на роднини, приятели, близки!
Така е само в традиционния ден!
В живота даваме, преди да поискаме!

Да бъдем преди всичко друго - ЖИВИ,
а после здрави, радостни и с късмет!
Да бъдем БУДНИ, за да сме щастливи!
Да бъдем БЪЛГАРИ, защото човек

започва пътя си от малкото СЕМЕ,
наречено семеен дом, Род и Родина...
Когато по Пътя си самичък поеме,
семето в душата да носи! До амина!

divna8


 Image


Ако не съм засвидетелствала достатъчно любовта си към вас,ако с нещо казано от мен съм ви наранила .
Прошка искам, за неизказаните думи, за изречените такива на глас, за несъзнателните обиди, за невъздържаността си и импулсивността си, за честата прибързаност, за несподелените чувства и нераздадена обич, за всичко- искам ...прошка!

ПРОСТЕТЕ МИ ,макар и виртуално !
И аз прощавам, за да е чиста съвестта ми.
ПРОСТЕНО да ви е и на вас приятели !

13 коментара:

  1. Здравче,жива и здрава да си като името си!
    Едва ли има за какво да си поискаме прошка и двете,тъй като се ценим и обичаме твърде много,но все пак по обичай прости ми,дружке,и аз ти прощавам!
    Стихчето е страхотно!
    Пожелавам ви уютен и много сърдечен празник у дома!

    ОтговорИзтриване
  2. Простено да ти е и прощавай, Зиче!
    Хубав ден на близост и любов пожелавам за теб и семейството ти!

    ОтговорИзтриване
  3. Зиче,прощавай и простена да ти е....
    Желая ти да си здрава,ведра,усмихната,щастлива...ти си прекрасен и позитивен човек.Единственото ,което си пожелавам е когато си дойда в Пловдив е да се видим и да ти стисна ръката.От теб научих всичко по-така за месенето-в момента се пече поредната ти погача-прегръщам те и те целувам.
    Хубав празник с близките ти хора-обичам те!

    ОтговорИзтриване
  4. Зиче, простено да ти е и прости!
    Прекрасни стихове и думи!
    Хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  5. Зиче, простено да ти е и прости!
    Чудесен пост! Дано запазим традициите си!
    Мария

    ОтговорИзтриване
  6. Простено да ти е- прости и ти !
    Целувки ,Зиче !

    ОтговорИзтриване
  7. Прощавай и на теб да ти е простено от Господа и от мен! Въпреки, че няма за какво и безкрайно ценя виртуалното ни приятелство!

    ОтговорИзтриване
  8. Зиче, много хубаво и затрогващо - благодаря ти!
    Простено да ти е,
    от мене и от Бога!
    На свой ред от мен - Прощавай!
    Да простим и да ни бъде простено:
    ПРОСТЕНО - ПРОСТИ!

    ОтговорИзтриване
  9. Зиче, простено да ти е. Прощавай и ти.
    Простено-Прости!

    ОтговорИзтриване
  10. Зиче, много хубаво стихотворение!
    Простено да ти е и ти прощавай!
    Прегръдка от мен!

    ОтговорИзтриване
  11. Прощавам ти, Зиче, въпреки, че няма за какво:), простено ти е и ти прощавай! Честит празник!

    ОтговорИзтриване
  12. Прекрасно!
    Да помоли за прошка,прави човека голям.

    ОтговорИзтриване
  13. Прекрасна си, Зиче!
    Прощавай! Макар и със закъснение!

    ОтговорИзтриване