Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

понеделник, 26 август 2019 г.

Обикновена питка




Днес ми гостува Yanka Petrova с една содена пита ,рецептата е от баба и.
Обичам тези рецепти и винаги са толкова простички и вкусни.
Благодаря Яне за прекрасната рецепта и снимки!

Ето рецептата:

1кг.брашно
3 яйца
1 кисело мляко
1равна с.л.сода
1равна с.л.сол

Пресявам брашното в тава.По средата правя кладенче.
В млякото слагам содата и оставям за около 5 минути да се активира.
Изливам го в кладенчето.
Добавям солта.
Яйцата чупя в чаша,разбивам ги леко с вилица и ги изсипвам върху млякото.

Размесвам с лъжица млякото с яйцата.
Започвам по малко да вземам от брашното.
На края с ръце,омесвам тестото на топка.
Оставям го да отпочине.

Загрявам фурната на 220 градуса и слагам да пека.




”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~
Ако ви харесват моите рецепти ,
може да ме следите и във  Facebook
”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~
При използване на снимки,рецепти и всичко от блога, 
моля посочете линк към съответната публикация!
”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~


3 коментара:

  1. Чудесна содена питка Здравче.От 400 или от 500 гр. е киселото мляко в рецептата.Задължително ще я изпробвам, толкова красиво изглежда.
    Поздрави сърдечни !

    ОтговорИзтриване
  2. Такава питка правеше свекърва ми /лека й пръст/. Благодаря, че ми я припомнихте, за да я направя на семейството ми.Цвета

    ОтговорИзтриване
  3. С тази питка съм израснала. Содена питка и казват и по нашия край. Обожавам я и мога да я ям всеки ден. Чудесна рецепта и поздравления за гостенката :)

    ОтговорИзтриване