Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

сряда, 5 октомври 2022 г.

🌾 Печени чушки с пържен син патладжан за зимата 🌾

Рецептата видях в една от групите във ФБ и реших да я пробвам. 
 Много е хубава и лесна ,горещо препоръчвам. 
Благодаря на Graciela Nikolova за споделената рецепта. 
Аз направо я снимах и я пускам така както тя е написала. 
Ето и копирана рецептата на Грациела, за да не се губи оригинала. 
 Graciela Nikolova ·
 
 3кг.-червени чушки 
2кг.-син патладжан 
 500мл.-оцет  / аз сложих  400/
2-3с.л.-сол 
 4с.л.-захар / аз сложих 5/
Чесън 
Целина 

Настърган морков 
 Чушките изчистени от дръжки и семенници се пекат и белят. 
Накисват се за два часа със оцета и солта. 
Написала съм 2-3с.л.сол,защото на мен две ми се сториха малко и добавих още една,като опитах на вкус. 
Синият патладжан изпържих,без да го изкисвам в подсолена вода,защото сорта му е хибриден и няма горчивина. 
Прибавих го при чушките,сложих захарта и чесъна и оставих да престои още час. 
Наредих в буркани с целина объркана с настърган морков, между тях и по два аспирина на буркан от 500гр.(старите буркани от кисело мляко). 
Запечатах с капак и обръщах 4 дни бурканите. 

Моите буркани, бяха по големите от 720мл. 
В бурканите 720гр. и аз сложих по 2бр. аспирина и една лъжичка вода да се разтворят и тогава наредих зеленчуците. Саламура не добавих, само зеленчуците като леко притисках със лъжицата.
Запечатах с капачките и обръщах бурканите, 4 дни . 
”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 
Ако Ви харесват моите рецепти , може да ме следите и във Facebook > 
 Също така и в Instagram  
 ”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 
При използване на снимки,рецепти и всичко от блога, моля посочете линк към съответната публикация! ПРИДЪРЖАЙТЕ СЕ КЪМ ЗАКОНИТЕ ЗА АВТОРСКО ПРАВО, МОЛЯ ВИ!!! 
”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

Няма коментари:

Публикуване на коментар