Последователи

неделя, 21 август 2011 г.

СВАТБАРСКА СУПА




Тази супа е от детските ми спомени, когато ходехме на сватби и винаги я предлагаха на гостите за първо ястие.
От столетия се е правила по сватбите и е автентична.

Шилешката глава /или шилешко месо/ сваряваме и я обезкостяваме.
Нарязваме месцето като за супа.
Слагаме го в бульона в който е вряла главата.
Отделно в тиган с малко масло се запържва 1 глава на ситно нарязан кромид и го прибавяме и него към бульона.
1к.ч.-ориз изчистен и измит също добавяме и оставяме да ври до разваряване на ориза.

Махаме от огъня тенджерката и правим застройката от:
1яйце и 2с.л. кисело мляко
От топлата супа прибавяме към него и енергично бъркаме да не се пресече.
Когато се затопли достатъчно го сипваме в супата и пак бъркаме.
Поръсваме с магданоз.




Бърза, лесна и много, много вкусна!

5 коментара:

  1. Зиче,къде се изгуби?Радвам се че отново се появяваш и то с толкова ефектна рецепта!Превъзходна супа!Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. КАТЕРИНЧЕ,бях на балкан 20 дни ,и си починах подобаващо....
    Благодаря ти мила за отзивите.
    Прегръдки и хубав вечер и на теб.

    ОтговорИзтриване
  3. Браво за почивката! Чудесна супичка!

    ОтговорИзтриване
  4. Ах, много си падам по такива супи - с шилешко, с овче...само дето никога не правя, че моите хора не ядат и затова още по-изкусителна ми се вижда твоята.
    Поздрави
    Мария

    ОтговорИзтриване
  5. Мария и моите не ядат ама аз си правя за мен и внуците :) Тъй ,че вземи си спретни една много е вкусна.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...