Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

сряда, 27 юли 2011 г.

ПИЛЕШКИ БУТЧЕТА С ГЪБИ





ПРОДУКТИ
пилешки бутчета
гъби ,при мен са пънчета но става същото и с печурки и всеки вид гъба
малко масло,
2- топени сирена
сол,
червен пипер,
малко бира,
малко зехтин




ТАКА ГО НАПРАВИХ
Пилешките бутчета ги осолих,и поръсих леко с червен пипер и ги сложих в тавичка.
Гъбите ги посолих и прибавих около бутчетата.
Полях с малко зехтин ,бира и на парчета масло.
Пекох във фурната на 220 градуса докато се изпекоха бутчетата.
Извадих и нарязах на малки парчета топеното сирене.
Сложих тавата пак във фурната докато се стопи сиренето.



Много вкусно и бързо ястие за неканени гости.:)))

2 коментара:

  1. Зиче,прекрасна рецепта!Така ми се хапва пиленце...
    Погледнах профила ти и видях,че си от Родопите.Мъжът ми е от Пловдивци.За мен това е друг свят.Никъде в България не съм усещала такава магия, както в Родопите!
    Поздрави и успешен ден:)

    ОтговорИзтриване
  2. КАТЕРИНА аз съм от Момчиловци.Радвам се когато срещна във виртуалният сват някой от родният ми край.Там хората са чисти и добри и няма начин човек да не харесва хубавото.
    За природата да не говоря ,там се прераждам когато отида.
    Благодаря ти ,че сподели!

    ОтговорИзтриване