Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

вторник, 11 септември 2012 г.

Гръцки чеснов сос - Скордаля с пържена пъстърва




 Ето и рецептите за днес.
Този сос го открих ТУК СТАНА НЕВЕРОЯТЕН!




ПРОДУКТИ ЗА СОСА
 чесън - 7-8 скилидки
 галета - 250 гр.
 зехтин или олио- 120 мл.
 винен оцет - 70 мл. 
 сол - 1 ч. л.
вода до желаната гъстота

 Чесънът се пресова и към него прибавяме солта и галетата.
 Бъркаме до получаване на гъста смес.
Добавяме оцетът и захтина постепенно, като през това време се бърка постоянно.
 Пасираме добре цялата смес и започваме да прибавяме   водичка до желаната гъстота .
 Много подходящ за риба или тиквички ,патладжани и какво ли още не....!






ПЪРЖЕНАТА ПЪСТЪРВА
 Изчистете пъстървата и цялата без да я режете,осолете и оваляйте в смес от брашно и галета. Изпържете до готовност в подходящ тиган, като сложите малко масло и олио.
 Става невероятно вкусна по този начин опитайте!
 Соса също е страхотно допълнение към рибата.



30 коментара:

  1. Здравче, благодаря ти за рецептата, както и за споделеното с проблема от "Кокошарник". Дано всичко е наред. Не знам какво се случва с хората, които са влизали и са коментирали в блога, макар и да не са го добавяли в списъка си от блогове, както и с това, че авторът на блога следи много блогове и е част от последователите им. Дано никой няма никакви проблеми! Хубава вечер! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, голям проблем наистина беше но сега всичко е наред.Проверете във вашите блогове дали е в списъка дето го следите.

      Изтриване
  2. Зиче, радвам се, че нямаш проблеми с блога, защото това щеше да е много неприятно. А кокошарник от кой списък си го махнала? Зиче, рецептата е страхотна, от любимата ми гръцка кухня! Ще пробвам пастървата и с галета, изглежда по-хрупкава така. Приятна вечер, Зиче!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце, от списъка на блоговете които следя там беше и кокошарник.Прегледай и твоят и го премахни.
      Иначе соса е невероятен пробвай го.
      Хубава вечер и на теб миличка!

      Изтриване
  3. Много вкусно предложение и апетитни снимки! Опитвала съм този сос, но по друга рецепта и много ми хареса. Ще се възползва и от твоето предложение, Zi4e. Благодаря и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Елти, аз друг не съм опитвала но този определено ни хареса.Само намалих оцета видя ми се много и стана супер апетитно и разяждащо.
      Прекръсен ден и на теб миличка!

      Изтриване
  4. Зиче , радвам се ,че вече всичко е наред ! Наистина когато се случи нещо такова е много неприятно !
    Рецептата за соса е много хубава ,а рибкааа - кой не обича :)...май само Катето :))) !
    Целувки ,мила ..пожелавам ти ден без проблеми :* !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ванче, рискувах и влезнах иначе нямаше как да премахна този сайт та се оправи всичко.
      ЦЕЛУВКИ МИЛА МОЯ!

      Изтриване
  5. Много вкусно предложение, и сосчето е точно за рибка!
    Благодарности и за предупреждението, много неприятна ситуация и ако и на мен ми се случи ще се шашна направо.
    Проверих и моят списък с блогове, но аз го нямам този.
    Хубав ден от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гоголинче, предупреждавам за да знаете ,защото аз 4-5 дни се побърках от притеснение ,че всичко е отишло на вятъра.За това внимавайте кого добавяте в списъка.
      Прекрасен ден и за тебе мила!:)

      Изтриване
  6. Маме, сосчето е превъзходно, ама понеже не обичам риба, ще го приложа към пилешко!
    И да ти се оплача:((( отложи ми се пътуването до Момчиловци:(((
    Свекито падна и си счупи крака, та сега са едни операции, изкуствени стави....
    детето е болно:(((...
    Съжалявам, ако съм те натоварила, обаче те обичам и знам, че ще удариш едно рамо с хубави думи и положително мислене!
    Целувам те и те прегръщам силно и поздрави за половина:)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце много съжалявам за това което се е случило със свекърва ти.Помагайте и там не я оставяйте ,че е голяма неприятност това ,преживяла съм го.Ако имате за нещо помощ обади ми се имам връзки с началника ,доцент Нончев на Пирогов по травматология.
      Дано да се оправи бързо женицата и вие да се успокоите.Запалих кандилцето и се помолих ,всичко да мине добре.
      За Момчиловци не се притеснявай времето е наше и пак ще си направим разходката вие гледайте там да се наредят нещата .
      Силни прегръдки и кураж!

      Изтриване
  7. Зиче,страхотен сос и рибка-бих си хапнала с най-голямо удоволствие...
    Приятне ден,миличка-целувки от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живе, почерпи се мила .:)))
      Целувки ,прегръдки за хубав ден и на теб!

      Изтриване
  8. Благодаря маме за куража и молитвичката!
    Това е най-важно!
    Целувам те*)

    ОтговорИзтриване
  9. Нямам блог, но всяка вечер наминавах при вас.Предупредиха ме за опасността,но тази вечер се прежалих и се радвам,че всичко е наред.А рецептата са соса ще пробвам с рибка.Спокойна нощ!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ви за доверието надявам се че вече няма да има проблеми като вече махнах няколко блога които правеха проблем и в моя.
      Прекрасни почивни дни!

      Изтриване
  10. Наговорили сте се вие с Пепеляшка рибка и сосче да представите, та да ни текат лигите....А за съжаление при мен има два подобни блога, които явно са присвоени- единият е Хляб и сол, а другия - Моите неща на Хриси.....Всъщност това ме вбесява, защото си е ужасна кражба на самоличност! Хубав уикенд от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иглика ,всъщност блоговете които правиха проблема бяха в тези които следя и когато ги махнах всичко се оправи.
      Аз също се вбесявам за тези неща и за хората които са имали такива проблеми и си мълчат другите да се оправят.Та нали за това сме едно общество блогърско и трябва да си помагаме в такива моменти?
      Хубави почивни дни и на тебе миличка!

      Изтриване
  11. Благодаря за предупреждението, а сосът ще го пробвам - нещо ново и интересно е за мен!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тилия, умишлено не побликувам нищо за да може повече блогъри да прочетат предупреждението и ще се радвам ако съм помогнала на повече хора с него!

      Изтриване
  12. Здарвче,радвам се че всичко вече е наред!Дано не се повтаря!
    Много апетитно сосче, рибка ще си взема ,че рядко присъства на нашата трапеза!
    Прегръдки и хубав ден мила

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мимка то се оправи и на следващият ден цъфна още един блог който трябваше да махна от списъка.Тъй че вече се надявам да няма проблеми!
      Прегръдки !

      Изтриване
  13. Ох и на мен от известно време ми излизат някакви предупреждения и то за блогове, които следя редовно :( Дано се оправят проблемите.
    Сигурна съм, че това сосче ще си отива много с пъстървата!
    Прегръдки и пожелания за хубав петъчен ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели точно за тези блогове става въпрос които се следят.Започваш един по един да ги преглеждаш и като се появи предупреждението го махаш от списъка.Няма иначе оправяне.Те са навързани ако имаш ти дава че и твоя е с вируси и така става верижна реакция.
      Прегръдки за хубави почивни дни!

      Изтриване
  14. Зиче, много благодаря за споделената информация! Май и моят блог е сред въпросните :( Премахнах кокошарника и силно се надявам да съм решила проблема си.

    И аз правя подобно сосче, но с повече чесън и без оцет. Тази вечер ще го правя за цвекло, но ще опитам по твоя начин.

    Сърдечни поздрави с пожелание за хубава вечер :)

    ОтговорИзтриване
  15. Здравей, аз съм Катя от Кокошарника. Оказа се че моят проблем е в анонимните коментари. Така че внимавайте! И те са на най гледаните публикации. Добре си направила, че си махнала блога. Мисля че реших проблема, но не знам докога :))

    ОтговорИзтриване
  16. Зиче, толкова хубаво ми стана , като се разходих отново в твоето блогче! Много вкусно и цветно! Аххххх..... какъв сос си направила за пържената пъстърва... изглежда вълшебно!
    И .... на мен известно време ми излизаха тези предупреждения и.... се наложи да махна два блога! От тогава всичко се оправи!
    Прегръщам те и ти желая щастлива сряда!

    ОтговорИзтриване
  17. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване