Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

петък, 21 септември 2012 г.

КОНФИТЮР ОТ СЛАДКИ ЧЕРВЕНИ ЧУШКИ


Умишлено не публикувах доста време за да се види от повече блогъри проблема със вирусите.
Видях че доста хора са разбрали за проблема .
Дано всеки си е изчистил блога от тях и да нямаме проблеми вече да влизаме спокойно или да следим блоговете им.
 Сега искам да ви предложа една невероятно вкусна рецепта видяна от една моя любима кулинарка Лабрекс.
 Преписвам рецептата защото няма какво да се променя много точна и лесна.
 Горещо ви я препоръчвам направете я аз вече не знам колко дози направих и се изяждат веднага.

ПРОДУКТИ
 500 гр сладки червени чушки
 250 мл кафява захар (аз използвах бяла )
 120 мл оцет (винен, всякакъв, какъвто харесвате)
 1/2 ч.л. сол
 1/2 ч. л. смлян чер пипер
 1 дафинов лист Клонче розмарин (5-7 см)


ПРИГОТВЯНЕ
 Изчистете чушките от семената и вътрешните ципи.
 Нарежете на ивички, широки около 1 см или на парченца.
 Сложете в тенджерка. Добавете солта, оцета, дафиновия лист, розмарина и захарта.
 Сложете на огъня, след като сместа заври, намалете огъня и, като бъркате от време на време, варете 25-30 мин.
 Свалете от огъня, извадете дафиновия лист и розмарина, добавете черния пипер и разбъркайте.
 Охладете и сипете в бурканче.


Аз сложих мащерка и чубрица в марличка, нямах розмарин, завих с конец и пуснах в чушките после извадих.
С тези подправки по идея на Лабрекс също стана много хубав.
Също така поварих малко повече минути да се сгъсти сосчето.

Ще купя повече чушки и ще си затворя в буркани като още топъл го налея в тях и затворя да се запечата капачката от топлият конфитюр.


29 коментара:

  1. Зиче , аз вече се чудех да не ти се е случило нещо пак ...радвам се ,че се появяваш :) ! Такъв конфитюр не съм и чувала , но така обичам чушки ,че сигурно ще ми хареса . Благодаря за рецептата ,мила ! Целувки и хубав петък !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ванче ,захванах се с едно чистене и остъклявахме терасата та се тутках докато я оправя.Два дни ходихме с дедко за риба та за това изчезнах.:)))
      Целувам те и аз миличка!

      Изтриване
  2. Зиче, радвам се, че отново публикуваш! Оказа се, за съжаление, че много хора имат проблем с блоговете. Надявам се искрено да няма повече сериозни "атаки".
    Напоследък все повече добиват популярност конфитюри и сладка със зеленчуци, сигурна съм, че има защо. Твоят конфитюр изглежда чудесно! Хубав петък и усмивки през почивните дни! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани ,надявам се да няма вече проблеми по блоговете.
      А конфитюра е невероятен направи и ще се убедиш!
      Прекрасни почивни дни и за тебе миличка!

      Изтриване
  3. Колко интересно предложение , Зиче! Аз свързвах чушките досега винаги с трушии и салатки, а.... ти ми отвори една нова страница- с конфитюр от чушки! Не мога да си го представя как е на вкус! Трябва да опитам!
    Радвам се , че.... си отново тук!!! Бях се затъжила за теб! Желая ти чудесни почивни дни и те прегръщам сърдечно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бени сладко кисел вкус но невероятно апетитно и вкусно е конфитюрчето.
      Пробвай аз вече няколко пъти го правя и не могат да му се наситят в къщи.
      Прегръщам те и аз миличка с пожелания за хубави почивни дни!

      Изтриване
  4. Зиче, разкошен ти е конфитюра! Потвърждавам, че е невероятна вкусотия. Аз го правих тези дни по рецептата на Лулу, но тя е почти същата, като твоята.

    Поздрави! Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Танче, аз при Лулу не съм видяла рецептата, но тази е невероятна и много споручлива ,опитай и нея.
      Прегръдки!

      Изтриване
  5. Зиче,чудех се конфитюр ли е,салатка ли е...но си е сладичко това нещо.За пробо- ще пробвам и ще кажа за резултата.Но щом си направила няколко дози със сигурност ще ми хареса.
    Целувки ,миличка и те прегръщам.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живе, със сигурност ще ти хареса ако обичаш сладко кисел сос на такова ми прилича и даже е по вкусно заради чушката.
      Целувам те мила и силно те прегръщам!

      Изтриване
  6. Маме, радвам се, че си на линия!
    Първо те прегръщам и целувам*)
    Звучи ми интересно, а щом го препоръчваш, ще го пробвам още утре:)
    И пак те прегръщам и целувам и поздрави на Дедко:))) от нас!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце, и аз те прегръщам и целувам първо защото се затъжих, ама много задачки ми се струпаха на главата та нямах време за нищо.
      Направи на Емчо това конфитюрче и му сипи една ракийка, да знаеш как върви с нея трепач е!:)
      С дедко днес сме младоженци на 37 години та си празнувахме тази вечер с Розе и глезотийки разни.:)))
      Хайде още една прегръдка от нас за теб и за Емчо също ,да не се сърди!:)

      Изтриване
  7. Зиче, радвам се, е отново си на линия и с добър дух и ново предложение, което препоръчано и от теб, вече кара да нарамваме торбите и хукваме по пазарите за чушки...
    Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иглика, намери червени ,месести и сладки чушки и ще видиш вълшебният вкус ,уникално е просто!
      Прекрасни почивни дни!

      Изтриване
  8. Зиче, тъкмо се чудех защо така те няма. Благородна душичка си ми ти! Интересна рецепта, мисля скоро в къщи да им сервирам така чушките:). Наистина, Зиче малко ми е странно, но щом е от теб, всичко опитвам! Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце, бе нали писах ,че ще седи публикацията за вирусите за да прочетат повече хора и да си пазят блоговете и да знаят какво да правят защото аз цяла седмица се чудех какво и как да направя за да си влезна в блога.Та за това така се изгубих пък и ме натиснаха задачки много тези дни.
      На мен също ми се стори странно ,но рискувах и направих конфитюрчето и сега даже в буркани ще си затворя за зимата.:)))))
      Целувки и силно те прегръщам!

      Изтриване
  9. Май ще трябва да се открие раздел "Зеленчукови конфитюри" :)
    Аз предлагам от моркови, ти - от чушки :) Но какво пък - като са сполучливи и вкусни, ще ги правим!
    Обезателно ще пробвам предложението ти!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. tillia Сега ще погледна и твоето конфитюрче и него ще пробвам :))
      Нещо много ми харесаха та май ще ги подкарам всичките зеленчуци на конфитюр вместо на туршия:))))))
      Приятни почивни дни мила!

      Изтриване
  10. Много странно ми прозвуча, и да си призная за първи път чувам за конфитюр от чушки, но като си го направила и ни го показваш, значи може и от чушки.
    Ще пробвам че ми стана много любопитно какво е на вкус!
    Поздрав сърдечен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гоголинче, сладко кисел е вкуса но преобладава сладкото повече.Дозата е малка тъй че можеш да пробваш.В къщи много се хареса дано и на вас ви допадне.
      Прегръдки!

      Изтриване
  11. Чуден е станал,Зиче! И аз имам проблем с блога и не се получава нещо отстраняването на вируса.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Траянче, почваш да влизаш във всички блогове подред тези които следиш и то ще ти покаже кой ти прави проблема.
      Също вземи си изтрий всички спам коментари от там също се появява такъв проблем.
      Ако мога да помогна ми пиши на лични във ФБ за да решим този гаден проблем.

      Изтриване
  12. ех как ме изненада Здравче с тази рецепта!!!
    Много интересна,трябва да се опита!
    Радвам се,че няма вече проблем и чакам публикации
    целувки и хубава вечер мила

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мимка ама то и аз се изненадах но обичам да рискувам ако стане стане но за тази рецепта гарантирам хубава е!

      Изтриване
  13. Щом е сладко, кисело и солено накуп, за мен е!
    Радвам се на всеки твой пост!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вили тогава запретвай ръкави и ще чакам отзиви.:)
      Прегръдки!

      Изтриване
  14. Зиченце, само за да разбереш колко ме изкуши ще кажа, че преди да успея да отделя време да коментирам вече спретнах една двойна доза от това чудо :) Моят се получи с доста по-тъмен цвят, но май леко го преварих :) Обаче наистина ми допадна :) Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  15. Като гледам как та рецепта прелита от блог на блог, ще взема и аз да я пробвам :)

    ОтговорИзтриване
  16. А стига, бе! Аз сефте я виждам!
    Уби ме с това сладко от чушки:) Да взема да си го запиша аз:)

    ОтговорИзтриване