Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

събота, 29 септември 2012 г.

ЗЕЛЕН ФАСУЛ С РЕБЪРЦА В ГЪРНЕ


ПРОДУКТИ: 
около 1кг.-зелен фасул
 свински ребра
 6-домата настъргани или от буркан
 2-моркова нарязани на шайби
 1голяма глава-кромид лук нарязана на ситно
 7-8-скилидки обелен чесън
 червен пипер,
 чер пипер на зърна,
сол
 две три лъжици брашно,
1/2 връзка магданоз на ситно
олио


Приготвяне
 Изчистваме и нарязваме зеленият фасул.
Прибавяме кромида,чесъна,и всички останали продукти без ребрата.
Хубаво объркваме всичко.
 Ребрата ги осоляваме малко ,чер пипер поръсваме и леко го топим в брашното.
 В глиненото гърне на дъното поливаме много малко олио и редим ребрата.
 Изсипваме сместа от другите продукти отгоре и заливаме с вода да НЕ покрива фасула . Слагаме в СТУДЕНА ФУРНА и тогава включваме на 220 градуса като заври намаляваме  на 180 градуса да клока.
 Така печем в фурната около 1 час след като заври.



Това е простичка и много вкусна манджичка която семейството ми много хареса,въпреки че не обичат много зеленият фасул.!
За мен пък е лесно защото всичко слагаш в гърнето и само се прави, без да висиш над тенджерата.:)



20 коментара:

  1. Чудесен е,Зиче! Всичко в гърне става невероятно вкусно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. траянче никога не бях го правила в гърне до сега поради простата причина че рядко готвя такъв на две три години веднъж за мене си.
      Но сега всички ядоха и се радвам ,че успях да ги накарам да консумират и това за мен вкусно ястие.
      Прекрасна вечер миличка!Прегръщам те!

      Изтриване
  2. Зиче, изглежда фантастично! В гърне наистина всичко става много вкусно и се топи в устата. Прекрасна вечер, мила! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много вкусно изглежда, Зиче!
    В гърне всичко става страхотно.

    Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели наистина беше вкусно щом злоядите го ядоха и искаха допълнително даже:)))
      Поздрави и прекрасна вечер!

      Изтриване
  4. Hayırlı akşamlar, çok güzel ve leziz görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılar..

    ОтговорИзтриване
  5. Маме,много обичаме в къщи зелен фасул, само дето никога не съм го правила с месо.
    Свекито прави трахна с него,царевица и телешко, ама на мен не ми допада.
    Прегръщам те мила моя и те целувам!
    Хубав неделен ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце и аз го предпочитам да е постен но пък дедко обича такова дето е расло на кокал, та така го подмамих да хапне.Намразил го е от казармата и да не види зелен фасул.Ама аз не се отказвам 37 години да го пробвам дали ще прояде деееее:)))))))))
      Утре с дедко сме за риба тъй че ще е хубав деня ни обичам да ходя на риба ,там е релакса ми освен балкана.

      Прегръдки и от мен миличка!

      Изтриване
  6. Охоо, манджичка в гърненце! :) Дойде му лека-полека времето на готвенето в глинени съдинки и после с топло хлебче... Супер е, Зиче, и аз много обичам зелен фасул!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мимка дойде времето наистина че лятото нито може пити хлябове да се правят камо ли за гърненце независимо какво има в него.
      Прегръщам те и аз мила!

      Изтриване
  7. Зиче, гърнето си е друга работа. И аз много обичам да го ползвам, както и останалите глинени съдове, но после мразя да ги мия;)))))
    Чудесно фасулче, макар и у дома да не жъне глеми успехи- хапваме го само възрастните, децата се цупят.
    Хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мъхче аз пък обичам да мия доставя ми удоволствие.
      Иначе гърнето си го тача че слагаш в него продуктите и не го мислиш повече да бъркаш да дебнеш докато стане!
      Не се отказвай да пробваш и да им го предлагаш на цупещите се аз вече им намерих цаката още на едно ястие.:)))))))))
      Прекрасна неделя и много прегръдки!

      Изтриване
  8. Много вкусно ухае при теб,както винаги!
    Чудесно ястие !
    Поздрави и хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  9. Много апетитна гозба Зиче, обичам и много често готвя в гърне!
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Предпочитам зеления фасул готвен без месо, но така приготвен няма да откажа!:) много е апетитно!
    Спокойна нощ и приятна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  11. Ох, Зиче, много вкусно ястие! И как звучи само с тези ребърца!!! За мен ако може голяма порция пък да става каквото ще:). Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване