Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

четвъртък, 20 януари 2022 г.

✨ Кренвирш със яйце ✨

Сега ще започнете да казвате колко са вредни кренвиршите ,ами да, знам, но не бях яла и купувала 8-9г. ама ми се приядоха и си ги хапнахме с кеф.... 

 Трябват ни продукти, според това за колко човека ще готвим: 
кренвирши 
яйца 
мазнина аз използвах масло 

 Разрязах кренвирша по дължина на две но от двата края да не е разрязано. 
Леко запържих от двете страни в масло. 
Чукнах по едно яйце и на бавен огън го готвих до готовност. 
Другият начин е разделен на половина по дължина, кренвирш и го нарязах на парчета но не до края да е отрязан. 
Свих на кръг и със клечка за зъби захванах да не се отваря. 
Пак така изпържих в маслото и чукнах в средата яйцето. 
Много лесно и бързо.
Може да сложите и сиренце или кашкавал отгоре върху яйцето, също става! 
Аз сложих по едно триъгълниче топено сирене.  
”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 
Ако Ви харесват моите рецепти , може да ме следите и във Facebook 
 Също така и в Instagram 
 ”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 
При използване на снимки,рецепти и всичко от блога, моля посочете линк към съответната публикация! ПРИДЪРЖАЙТЕ СЕ КЪМ ЗАКОНИТЕ ЗА АВТОРСКО ПРАВО, МОЛЯ ВИ!!! 
”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

1 коментар:

  1. Страхотна кулинарна рецепта! Браво на този, който старателно я е приготвил! Снимките са страхотни! Ще я опитаме при първа възможност!


    Професионално кухненско оборудване - конвекционални фурни, миксери, машини за паста, печки, котлони, фритюрници, котлони, готварски шкафове и много други!

    ОтговорИзтриване