Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

сряда, 13 септември 2023 г.

🍅 Замразени цели домати за готвене през зимата 🍅

 Домати за консерва Рома/количеството вие си преценете колко са ви нужни/

Слагам ги в найлон и така цели във фризера.

Спестявам си  мъките и труда да слагам в домати в буркани или шишета, доматите стават за готвене, за сосове за всичко което се готви с тях  и даже за салатка през зимата с много праз.

Когато ми потрябват за готвене взимам си колкото количество ми са нужни.

На топлата вода на чешмата, леко ги обливам и веднага беля коричката. 

Става за секунди, много лесно.

Тогава още докато е замразен домата го режа на кубчета и все едно пресен домат сте нарязали.

Много удобно и без никакви  буркани и работа. 

Опитайте ако имате място във фризера и ще ме благославяте. 

”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 

Ако Ви харесват моите рецепти, може да ме следите и във 
 Facebook, страничката ми е - "Черпак с мерак" 
 И в Instagram,- zdravkaziche
  
 ”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 

При използване на снимки, рецепти и всичко от блога, моля посочете линк,
 към съответната публикация! 
ПРИДЪРЖАЙТЕ СЕ КЪМ ЗАКОНИТЕ ЗА АВТОРСКО ПРАВО, МОЛЯ ВИ!!! 

”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

Няма коментари:

Публикуване на коментар