Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

вторник, 12 септември 2023 г.

Катми с магически, миксер 🍪╰☆

Необходими продукти за около 13бр. Ако искате повече бройки, удвойте рецептата: 
 100 мл.- топла вода 
 150 мл- прясно мляко 
 1 с.л.- захар 
 1/2 ч.л.- сол 
1бр.- суха мая 7гр. 
 2 - яйца 
 200 гр. - брашно 
 масло за намазване на катмите 

 От както имам Магическият миксер на Таперуер ми е пръв помощник. 
Затова който има такъв уред споделям как аз го правя. 
 Магически миксер на Таперуер това е разковничето за бързите и лесни катми, палачинки, колаци,  заливките за запеканки, може да си разбиете за секунди, шейкове,  фрапета, сокове, айрани и каквото още се сетите.
 Ми то било песен да се правят с него ,хлоп-троп, всички продукти и готово. 
Няма да се цапате няма да се морите да бъркате с бъркалки.
Сипваш с него направо в тигана, без да се занимаваш с лъжици, черпаци и тем подобни. 
Лесно се сипва в тигана.
ТЕЗИ СНИМКИ МИ СА С МАЛКИЯТ МИКСЕР, поръчах си и големият и като дойде ще покажа.


ГОЛЕМИЯТ Е ТОЗИ КОЙТО СЕГА Е НА ПРОМОЦИЯ
Със вместимост 750мл. и със винтово затваряне на капачката. 
По лесно да се работи със смеси които имат набухватели или газирана вода, както във една от рецептите ми за катми.
 
Ако имате интерес от къде да си набавите такъв миксер. 


 
 Намазвам с масло когато са още топли. 
 Изгледайте клипчето което съм дала, много ясно се вижда, колко бързо и лесно се работи с магическият миксер. 
Улеснете си живота, защото все нямаме време като сме на работа.



Ако НЯМАТЕ такъв миксер,направете си ги  в купа, като бъркате с бъркалка. 
Маята, солта, захарта се объркват в брашното. 
Всичко се разбърква в купа и се оставя да втаса. 
 С лъжица се изсипва в не залепващ тиган, леко подмазан с олио. 
Пекат се от двете страни. 
Като се извадят се мажат с масло.
”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 

Ако Ви харесват моите рецепти, може да ме следите и във 
 Facebook, страничката ми е - "Черпак с мерак" 
 И в Instagram,- zdravkaziche
  
 ”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 

При използване на снимки, рецепти и всичко от блога, моля посочете линк,
 към съответната публикация! 
ПРИДЪРЖАЙТЕ СЕ КЪМ ЗАКОНИТЕ ЗА АВТОРСКО ПРАВО, МОЛЯ ВИ!!! 

”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

Няма коментари:

Публикуване на коментар