Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

четвъртък, 10 ноември 2011 г.

ЦЕЛУВКИ




ПРОДУКТИ
4 - белтъка
1с.л.-оцет ,
1 ч.ч.- кристална захар Може и пудра

Приготвяне

*В дълбок съд на малки обороти миксера бих белтъците с оцета.
*Когато стана гъста пяна започнах да прибавям по малко захарта и увеличих оборотите на миксера до максимума.
*Стане ли гъст снега е готово .
*С лъжичка вземам от сместа и върху хартия за печене слагам топки като се старая да са неоформени .
*Поръсих с кокос (вие можете по желание да сложите и орехи)
*Суших на 100 градуса около 1:30ч.



”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

Ако Ви харесват моите рецепти ,
може да ме следите и във Facebook
Също така и в Instagram

”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

При използване на снимки,рецепти и всичко от блога,
моля посочете линк към съответната публикация!

”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~



13 коментара:

  1. И са станали чудесни :) ...Комплименти и хубава топла вечер :) !!!

    ОтговорИзтриване
  2. Мммм, вкусни и сладки целувкиииии!
    Зиче имаш награда при мен! Заповядай да си я вземеш.

    ОтговорИзтриване
  3. Those kisses are fantastic little gems;)

    ОтговорИзтриване
  4. Такааа,за целувките,вече казах,няма да съм в първите редици от мераклии,но да ти честитя наградката искам,и то веднага и да ти пожелая да ги имаш още и още,за да те радват,мила!

    Сърдечен поздрав на теб и дечицата!
    И да им изпечеш още сладости на душичките,ей!

    ОтговорИзтриване
  5. ИВАНА, ДОБРЕ ДОШЛА В МОЯ БЛОГ.
    ЛИНЧЕ,
    ТРАЯНА,
    ДЗОЛИ,
    РОСИ,
    БЛАГОДАРЯ ВИ МИЛИЧКИ ЗА КОМЕНТАРИТЕ!
    Нали си знаете ,че си ви обичам???

    ОтговорИзтриване
  6. ДА ТИ СА ЧЕСТИТИ НАГРАДИТЕ!
    И аз не съм по целувките!
    ХУБАВА И СПОКОЙНА ВЕЧЕР!

    ОтговорИзтриване
  7. Зиче,честита награда и благодаря за нея-зарадва ме,мила...
    Обичам целувки,но никога не съм правила,защото си мисля ,че няма да ми се получат.Но като видях как ти си ги правила,може и да се пробвам.
    Приятен ден и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  8. Фантастични са станали целувките!Ще се възползвам от рецептата,за моя рожден ден!
    Прегръщам те и ти пожелавам хубав ден и чудесен уикенд:)

    ОтговорИзтриване
  9. Поздравления за наградата, Зиче!
    Аз, да си призная, съм правила целувки само веднъж и хич не бяха сполучливи. Трябва пак да пробвам някой път.
    Харесва ми и идеята за мъфините.
    Поздрави и хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  10. НЕЛИ,
    ЖИВЕ,
    КАТЕ,
    ЕЛИ,
    Сърдечно ви благодаря момичета за посещението и хубавите думи.
    Хубав и топъл ден!

    ОтговорИзтриване
  11. много сладки :) целувки,за мен това са много трудоемки сладки,бавно стават,и макар че винаги имам белтъци в хладилника,предпочитам да ги ползвам за други сладки изкушения
    но щом са наготово,веднага ще се почерпя :)))
    честита награда миличка и се радвам,че си я споделила с мен
    прегръдки

    ОтговорИзтриване
  12. Лелеее,Зиче, страшно много неща съм изпуснала при теб. Искрено съжалявам. Но у дома си имаме радост и още няколко дни ще съм напълно ангажирана и на разположение на близките си. Но обещавам да наваксам пропуснатото. Отново благодаря за наградата,макар че последните дни поизоставих хобито и блога.
    Щастлива съм, че тук имам такива приятели,които не забравят за мен.
    Благодаря ти,мила Зиче!
    Целувки и прегръдки и спокойна вечер от мен!

    ОтговорИзтриване